8 תשובות
ככלל גורף לכלל המאובחנים ממה שהבנתי יש פטור מיידי, עליו הם יכולים לבחור אם ללכת במסלולים מסוימים/ להתנדב/ להישאר בפטור
לא חייבים
לרוב לא
גם במסלולי גיוס המיוחדים שלהם דרך התנדבות או עמותות לאוטיסטים שמגייסות אותם קשה לקרוא למה שהם עושים שירות צבאי , הם מקבלים את התפקידים הכי קלים שיכולים להיות כמו לקפל מצנחים לספור דפים במדפסת דברים קטנים שחותכים מתפקיד של חייל אחר ונותנים לאוטיסט כתפקיד שלם הם לא עוברים דברים כמו טירונות קורסים וכל זה הם באים לכמה שעות אחדות ביום וחוזרים הביתה
אנונימית
תלוי בתפקוד בדרכ נותנים פטור ואםשר להתנדב
ממש לא , להפך הצבא ממש לא רוצה אותם בכלל
אנונימית
לא חייבים ויש להם פטור אוטומטי
הם יכולים להתנדב ואם הם ילחמו על זה הם יכולים גם להתגייס רגיל
הם יכולים להתנדב ואם הם ילחמו על זה הם יכולים גם להתגייס רגיל
אנונימי
לי יש פתור מצבא אבל אני התנדבתי בבית ספר שהייתי ביסודי
באותו הנושא: