12 תשובות
חייב להעלות בדחיפות
צריך להעלות אני בזמנו כלוחם קיבלתי רק 1000
צריך לעלות
חד משמעית לעלות
צריך לעלות זה לא מספיק
ואללה אני חושב שביחס לפעם אנחנו מקבלים הרבה יותר אבל זה עדיין נמוך.
זה דיי שכר מינמלי
צריך לעלות בעוד 300-400 שקלים
לוחמים ותומכי לחימה אפשר וצריך להעלות
לגבי גוב- ספיציפית של יומיות הייתי אומר שאפשר להשאיר את השכר הרי הם יכולים ללכת לעבוד
מדבר בתור לוחם לשעבר שנפל ליומיות בגלל מצב רפואי שגם אני עכשיו עובד ביומיות והכל בסדר זה אפשרי
גוב של יחידות סגורות שאין אופציה לעבוד אז כן שיעלו גם
אנונימי
שואל השאלה:
האמת שאני בקרבי ואין לי בעיה עם ה2.8 שאני מרוויח. זה דיי סבבה אבל אין לי בעיה שיעלו חח.
אנונימי
לעלות
אני תומכל שמקבלת 2000 שקל
אני חושבת שהמשכורת הייתה מספיקה לי אם באמת הצבא היה מספק לי תנאים נורמלים, כמו זמן ללכת לאכול ארוחת צוהריים כמו בן אדם או אוכל בכללי שאני יכולה לאכול מבלי לפחד לקבל קלקול קיבה
כי רוב המשכורת שלי מתבזבזת על אוכל