9 תשובות
אתה מאמין בפקה פקה.
אנחנו מאמינים בעובדות שהוכיחו על ידי השיטה המדעית, ויותר מזה בדקנו אותן בעצמנו על ידי ניסויים ותצפיות (לפחות אני). מה שברור שאתה לא עשית ויותר מזה אני בטוח שלא למדת פיזיקה בתיכון. זה עצוב מאוד מאוד וחבל להתעלם מהאמת שהאנשות השקיע כלכך הרבה זמן ומאמצים לגלות אותה כדי שאתה תוכל לכתוב את השאלה המצערת הזאת בסטיפס בין היתר. וחוץ מזה מי לומד מדע בחדשות?
אנחנו מאמינים בעובדות שהוכיחו על ידי השיטה המדעית, ויותר מזה בדקנו אותן בעצמנו על ידי ניסויים ותצפיות (לפחות אני). מה שברור שאתה לא עשית ויותר מזה אני בטוח שלא למדת פיזיקה בתיכון. זה עצוב מאוד מאוד וחבל להתעלם מהאמת שהאנשות השקיע כלכך הרבה זמן ומאמצים לגלות אותה כדי שאתה תוכל לכתוב את השאלה המצערת הזאת בסטיפס בין היתר. וחוץ מזה מי לומד מדע בחדשות?
אנונימי
שואל השאלה:
אנחנו הפרכנו בצורה אמפירית כל דבר שהמדע טען
אנחנו הפרכנו בצורה אמפירית כל דבר שהמדע טען
תלמד פיזיקה ברמה תיכונית ותחזור לפה :)
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא אלמד דבר שקרי
אני לא אלמד דבר שקרי
אז אתה מנסה להפריך משהו שלא למדת.
הרבה היגיון בסך הכל
הרבה היגיון בסך הכל
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא צריך ללמוד משהו כדי להפריך אותו. תסתכל על העולם, הוא נראה לך כדור? לא, אז אין לי למה באמת להתעמק יותר מדי וללמוד
אני לא צריך ללמוד משהו כדי להפריך אותו. תסתכל על העולם, הוא נראה לך כדור? לא, אז אין לי למה באמת להתעמק יותר מדי וללמוד
שואל השאלה:
מי שמדבר
מי שמדבר
שואל השאלה:
palo
אתה מאמין כאילו שהם פשוט עושים את זה כי הם חוזרי הרי החדשות פקה פקה?
palo
אתה מאמין כאילו שהם פשוט עושים את זה כי הם חוזרי הרי החדשות פקה פקה?
הרבה
באותו הנושא: