19 תשובות
הוא נרצח בגלל שמישהו לא הסכים איתו פוליטית בדומה לרצח קנדי, רצח רבין, רצח לותר קינג, רצח לינקולן.
ההבדל בינו לשאר שהוא לא היה פוליטיקאי ובגלל זה הרצח שלו אפילו פחות מוצדק
ההבדל בינו לשאר שהוא לא היה פוליטיקאי ובגלל זה הרצח שלו אפילו פחות מוצדק
הוא עובדתית לא אמר את האמת
הרבה מהדברים שהוא אמר היו פשוט חרטוט או מזעזעים וחסרי רחמים כלפי אנשים אחרים וזאת עובדה
הוא נרצח על ידי בן אדם חולה נפש עם בעיות נפשיות קשות שהיה לא מווסת רגשית בשום צורה ונתפס על בן אדם אחד להאשים בהכל והחליט לרצוח אותו
הרבה מהדברים שהוא אמר היו פשוט חרטוט או מזעזעים וחסרי רחמים כלפי אנשים אחרים וזאת עובדה
הוא נרצח על ידי בן אדם חולה נפש עם בעיות נפשיות קשות שהיה לא מווסת רגשית בשום צורה ונתפס על בן אדם אחד להאשים בהכל והחליט לרצוח אותו
אנונימי
זה לא קשור לאמת או לא זה קשור לדעה
הוא נרצח בגלל שאותו רוצח לא הסכים עם הדעה שלו, הרוצח בעייני טרוריסט זה כבר לא קשור לפוליטיקה אבל אם אתה הורג מישהו רק בגלל שאתה לא מסכים עם דעה מסוימת זה טרור
הוא נרצח בגלל שאותו רוצח לא הסכים עם הדעה שלו, הרוצח בעייני טרוריסט זה כבר לא קשור לפוליטיקה אבל אם אתה הורג מישהו רק בגלל שאתה לא מסכים עם דעה מסוימת זה טרור
לא.
אני לא חושבת שאדם נרצח בגלל משהו שהוא עשה אלא בגלל משהו שלא בסדר עם הרוצח. גם אם הוא היה מחרטט את חייו ואומר נטו שקרים אבל עדיין היה מפורסם ועם אותו הכוח שהיה לו, הוא היה רוצח אותו.
אני לא חושבת שאדם נרצח בגלל משהו שהוא עשה אלא בגלל משהו שלא בסדר עם הרוצח. גם אם הוא היה מחרטט את חייו ואומר נטו שקרים אבל עדיין היה מפורסם ועם אותו הכוח שהיה לו, הוא היה רוצח אותו.
אנונימית
היו מקרים שבהם המידע שהוא העביר היו יותר אובייקטיבים, אבל בעיקרון לא רק בגלל זה,
בכללי גם למרות שהוא העביר את הדעות שלו בצורה רצינית והאחרים פשוט לא אהבו את זה וסתם קראו לזה שנאה, זה לא היה הוא שהעביר את השנאה אלא האלו שפשוט שנאו את מה שהוא אמר, זה לא הופך את זה לזה שהוא שנאה מישהו בכוח, הוא לא היה כזה בחיים.
לגבי הדיונים שלו בפן הפוליטי, יש לא מעט סרטונים שבהם הוא נתן להתבטא לאנשים בעלי ראייה פוליטית שונה ממנו באופן חופשי,
הדוגמה הטובה היא למשל הסרטון שלו עם סבא ביחד עם הנכד שלו - סרטון יפה שבה הוא בחיים לא היה מעודד פיזור בין המשפחה רק בגלל דעות פוליטיות, ובכללי בלי קשר לסרטון הזה ספציפי הוא לא היה מעודד פיזור פוליטי אלא ניסה לתקשר עם אנשים שמאמינים בהתנהלות של מנהיגים מסויימים.
וברוב המקרים אנשים שהיו מדברים איתו בדיבייטים היו האלו שהיו צורחים עליו ולא נותנים לו לדבר כמו שצריך, באירועים מסויימים זה שיש אנשים שאין להם מספיק ידע בנושאים מסויימים, לא אומר שאילו הן היו שיחות פרובוקטיביות,
לא יודע מה התקשורת מנסה ללכלך עליו אבל תמיד חשוב לראות את הסרטונים המלאים ועל מה בדיוק צ'ארלי קירק מדבר ומתכוון ועל אילו סוגי אנשים הוא מדבר ובאיזה קונטקסט, כדי לא לעשות generalization סתם.
בכללי גם למרות שהוא העביר את הדעות שלו בצורה רצינית והאחרים פשוט לא אהבו את זה וסתם קראו לזה שנאה, זה לא היה הוא שהעביר את השנאה אלא האלו שפשוט שנאו את מה שהוא אמר, זה לא הופך את זה לזה שהוא שנאה מישהו בכוח, הוא לא היה כזה בחיים.
לגבי הדיונים שלו בפן הפוליטי, יש לא מעט סרטונים שבהם הוא נתן להתבטא לאנשים בעלי ראייה פוליטית שונה ממנו באופן חופשי,
הדוגמה הטובה היא למשל הסרטון שלו עם סבא ביחד עם הנכד שלו - סרטון יפה שבה הוא בחיים לא היה מעודד פיזור בין המשפחה רק בגלל דעות פוליטיות, ובכללי בלי קשר לסרטון הזה ספציפי הוא לא היה מעודד פיזור פוליטי אלא ניסה לתקשר עם אנשים שמאמינים בהתנהלות של מנהיגים מסויימים.
וברוב המקרים אנשים שהיו מדברים איתו בדיבייטים היו האלו שהיו צורחים עליו ולא נותנים לו לדבר כמו שצריך, באירועים מסויימים זה שיש אנשים שאין להם מספיק ידע בנושאים מסויימים, לא אומר שאילו הן היו שיחות פרובוקטיביות,
לא יודע מה התקשורת מנסה ללכלך עליו אבל תמיד חשוב לראות את הסרטונים המלאים ועל מה בדיוק צ'ארלי קירק מדבר ומתכוון ועל אילו סוגי אנשים הוא מדבר ובאיזה קונטקסט, כדי לא לעשות generalization סתם.
לא
חח לא
ממש לא
ווי אר צ'ארלי קירק
אני לא קוראת את כל זה אבל לא בהכרח
הוא נרצח כי היו לו דעות שנויות במחלוקת וקיצוניות והמון אמריקאים ואנשים בעולם לא אהבו אותו ואת הדעות שלו אז הרוצח רצח אותו בגלל הדעות שלו
הוא נרצח כי הוא היה אדם קיצוני שהפיץ הרבה דעות שליליות כלפי הרבה מגזרים וקבוצות,והוא נרצח על ידי אדם חולה נפש
לא מצחיק לא קראתי פלוס לא מעניין הוא חרא בן אדם. חרא על הדעות והאמונות שלו
אני לא קוראת את כל זה, אבל אני מאמינה שהוא נרצח בגלל שהוא דיבר על אפיסטן(טראמפ שם), למד על הרכישה של טראמפ, רצה שיפרסמו את ההוכחות, קרוב לזמן שהוא נרצח. בשלוש שעות של כל הכאוס על המוות שלו, שכולם היו כל כך ממוקדים בזה הצביעו לא לפרסם אותם. לדעתי פשוט הסחת דעת.(אני כמובן לא חושב שכל הדברים האחרים המזעזעים שהוא אמר הם נכונים)
לא, פשוט שנאו אותו לדעתי
לא בגלל שהוא "חשף דברים"
לא בגלל שהוא "חשף דברים"
לא ספציפית אמת זה יותר דעה, הוא היה בחור מאוד דעתן ולפעמים קיצוני והרבה אנשים לא אהבו את זה
אני לא קוראת את כל זה אבל התשובה היא לא
לא
רצח לא קשור לאמת של כלום
רצח לא קשור לאמת של כלום
לא
באותו הנושא: