51 תשובות
בקושי ראית אותו
ריל
אני עוד מדחיקה
הלוואי שהיו ככה בוכים על החיילים שדרכו על מטענים ופשוט התפוצצו בשביל שאתם תשחקו פיפא בשקט בבית
עצוב
^^סליחה אבל זה לא רלוונטי. לא בקטע מזלזל
מה לא רלוונטי???^
אנונימי
כי הוא היה דמות שאנשים העריצו והכירו גם אם לא באופן אישי
את החיילים אנשים לא הכירו
למען האמת זה אפילו חוסר טאקט מוחלט להגיד למישהו באבל "הלוואי והיית בוכה ככה על חיילים".
וואי גם אני,הוא האבא הרוחני שלי איך בן אדם כזה טהור איבדנו
אנונימי
זה שהוא היה משפיען רשת ומוכר לא הופך שדמם של אחים שלך מהארץ שלך שיכולים להיות מהמשפחה שלך להיות חסר משמעות.
אם זה היה אח שלך אני לא חושב שהיית מתעדף את צארלי באבלות
4 חודשים בשביל סתם אדם שרק עסק בהשפעה ולא היה קשור לך ולדם שלך זה כבר די והותר
אנונימי
איך אפשר להתאבל על בן אדם שלא הכרת,בסדר להתבאס אבל להרגיש אבל? נשמע מוגזם
אנונימי
הוא היה אדם גזעני נורא
עזרתי?
מדבר על הומופוב, גזען, שוביניסט ותומך בטראמפ (הטריד מינית את הבת שלו, ברשימה של אפשטיין, חשוד באונס) btw
אנונימי
זה בדיוק הקטע שזה לא הופך את זה לחסר משמעות ובגלל זה זה כל כך לא רלוונטי כאן ואפילו מטופש. זה שמישהו עצוב ממותו של מישהו אחד לא אומר שלא אכפת לו מחיילים, זאת הנחה מוזרה ולא מבוססת על כלום
^^^לא צריך להכיר מישהו באופן אישי כדי להתאבל עליו. כשהדמות לוקחת חלק מהחיים שלך באופן יומיומי, זה גם הופך לסוג של היכרות
we are charlie kirk
תשמעי את השיר
אנונימי
הזוי
אנונימי
סתם שאלה, אותך החיילים הכירו? לא ניראלי. והם נפלו על אנשים שהם בכלל לא מכירים. אז תחשבי קצת...^^^
אז מה תעשה כשטראמפ ימות? (אם אתה תומך בקירק אתה כנראה גם תומך בטראמפ)
לשאלה- קירק וטראמפ שניהם דמויות לא טובות בכלל סתם ערסים אמריקאים
אנונימי
הוא היה אדם גזען
הוא ליטרלי אמר שפלסטין לא קיימת הגזען נאלח הזה
אנונימי
^^^זה כמו להגיד למישהו שקרוב משפחה רחוק שלו מת: "בסדר ואצלי אמא שלי מתה זה יותר גרוע"
זה שמתאבלים על אדם כלשהו לא אומר שלא אכפת מחיילים ולא ברור למה זה בכלל נתון לויכוח.
אמאלה מי ישמע מי הוא כבר היה
באמת זבל של בן אדם ש99% מהאנשים לא הכירו לפני שהוא מת
^הוא היה הרבה יותר מוכר ממה שאת חושבת
בטח שהיה מוכר אבל לא ברמה כזאת והוא בעיקר היה מוכר בגלל הייט^
^^^היה מוכר פשוט לא בישראל
אנונימי
תגיד אתזה לפסיכולוג שאתה הולך אליו
אתה לא מכיר אותו רק בריאות אח יקר
ריל
למי פאקינג אכפת
אנונימי
למי אכפת מהבן אדם הנוראי הזה? ולשאלה תלך לראות פסיכולוג
אתה לוקח את זה יותר קשה מאשתו
^חחח אהבתי
וואי אני ממש מזדהה
מי?
ברו תהיה עצוב על דברים אחים בבקשה
אנונימי
כולה אדם שנרצח אפשר לחשוב
בן אדם מדהים שאהב אותנו
אבל לא צריך להגזים
חוץ מזה שתמך בישראל הוא לא היה בן אדם טוב כל כך
אנונימי
הזמן טס, אה?
אנונימית
הוא היה חרא של בן אדם, הדברים שהוא אמר זה לא "דעות פוליטיות" זה hate speech, האם זה הגיע לו, לא, לאף אחד לא מגיע למות.
אבל זה לא אומר שצריך להתנהג כאילו הוא היה בן אדם טוב/תרם איכשהו לקהילה?
זה שרצחו אותו, בדרך מחרידה לא אומר שהדברים שהוא עשה נהיו טובים.
הוא גם רצח רק מטעם דיעות שונות משלו
הוא לא כזה שונה בזה מיגאל עמיר
פשוט ממשיכים הלאה. הזמן לא נעצר. יכול להיות שאתה רואה אותו כאדם דגול, אחרים רואים אותו כ-"נבלה". אבל מה שמשותף גם לך וגם לאנשים האלו, הוא שאתם בחיים. ובחיים צריך לדעת להמשיך הלאה. בסופו של היום, לא הכרת אותו. כנראה מעולם לא פגשת אותו, רק צפית בתכנים שלו. תנתק את הרגש מהמציאות ותתקדם הלאה. תיקח ממנו את המסר שמתאים וטוב לך, ותעצב דרך זה את הערכים שלך. זה הכול.
TMP
אתה מתגעגע גם ליגאל עמיר?
חוץ מזה שהוא תמך בנו הוא היה גזען בקטע מפחיד
הדבר היחידי שטוב בו היה בזה שהוא תמך בישראל!! גועל של בן אדם
מוכנה להתערב שבכלל לא ידעת על הקיום שלו לפני שהוא מת וכך גם מלא אחרים.
^לא הייתי ממהרת להתערב במקומך, כי אני למשל הייתי צופה בבן אדם במשך שעות שלמות לפני שהוא מת ודיברתי עליו הרבה
כששמעתי שהוא מת הייתי בשוק של החיים שלי, חשבתי שזאת הטרלה, אבל אנשים לא מבינים את החיבור
לכל מי שאמר למה את לא בוכה על חיילים מה זה קשור??? אם סבתא שלי מתה אתם לא תגידו "למה אתה לא בוכה על סבא"??
its 1 a.k btw
a.k = after kirk
מבינה לגמרי
אבל אין מה לעשות
זה מה שקרה
תחשוב כמה כעס נכסך כשאין עוד אחד שייתבטא נגד כל העולם