7 תשובות
ילדה שנחטפה בצפת לפני שנתיים בערך
ילדה קטנה שנעדרה / נחטפה לפני שנתיים ומשהו
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה אומרים שאין חוטפים בעזה אם היא חטופה?
אנונימית
חטפו אותה בלי קשר למלחמה, אף אחד לא יודע מי
יכול להיות שיהודי חטף אותה, גם יכול להיות שהיא סתם נעלמה (לא סביר)
אף אחד לא יודע כלום וזה מפחיד
ילדה קטנה ממוצא אתיופי, שנעדרת כבר מעל לשנתיים. היא נעדרה בעיר צפת. יש האומרים שלא עושים הכל כדי לחפש אותה בגלל שהיא אתיופית .
היא לא חטופה בעזה היא נעדרת
חטופה ילדה קטנה בסהכ שחטפו אותה ולא החזירו אותה עד היום עצוב