9 תשובות
גם אני, מאוד מלחיץ
תהיה בטוח שאתה לא היחיד שחושש מזה. המשפחה שלה בטח דואגת. למרבה הצער החשש לא בהכרח מנותק מהמציאות. אבל כנראה יגלו בקרוב דברים נוספים.
אני כמעט בטוחה שהיא לא בחיים
מקווה שהיא כן
משהי נחטפה זה הפחד שלי
אני יותר בלחץ שהיא בחיים ופוגעים בה
עם כמה שלא בא לי לחשוב ככה
אבל באמת שקשה לי להאמין שהיא עוד בחיים
שואל השאלה:
למה שהיא לא תהיה בחיים? לכו תדעו.. פשוט נקווה לנס..
אנונימי
עברו כמעט שנתיים ..רוב הסיכויים שהיא כבר לא בחיים. לצערי.
הסיכוי שהיא בחיים נמוך מאוד (קרוב לאפסי).

(במשטרה ידעו את זה כבר מזמן, כמה אנשים בכלל נמצאו חודשים אחרי שנעלמו?)