9 תשובות
בחופש יהיה לך עוד חומר להשלים , אם את בכל מקרה תעברי מגמה אז תעברי מעכשיו
עברתי מפיזיקה לביולוגיה בערך באותו זמן כמוך בתחילת י, זה לא כזה הרבה חומר להשלים, וכן חד משמעית עדיף לעבור מאשר להיתקע 3 שנים במגמה שאת סובלת בה.
עדיף עכשיו מאשר בסוף השנה, פחות חומר להשלים
ביולוגיה זה ממש ממש קל, זה באמת פשוט לעבור על חומר כתוב ולסכם אין ממש איפה לטעות פשוט
אם את רוצה לעבור אז עכשיוווו לא לחכות כי את תתחרתי בהמשר
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
בכיתה י את עוד יכולה לעבור, אם את לא אוהבת את המגמה וקשה לך בה כדאי לך לעבור ולא להיתקע שם עוד זמן
אם את בכל מקרה עוברת אז תעבירי עכשיו ואל תחכי לחופש
תעברי אם את לא מתחברת, לא מבינה את החומר אז בטח שכדאי לעבור. אני רציתי בכיתה י לעבור מכימיה לביולוגיה. אבל פחדתי שאני אצטרך להשלים הרבה חומר ועכשיו אני מצטערת על זה שלא עברתי, כי עכשיו אני צריכה עד הבגרות להשלים אותו כמות חומר בכימיה כי כל השנה שעברהלא לקחתי ברצינות
אנונימית