9 תשובות
כן אבל מסובך
שואל השאלה:
אני הולך להיות בתקשורת, בחרתי את זה כי אני אוהב אבל לא ידעתי שזה 6 שעות שבועיות... עכשיו אני רוצה לעבור
אנונימי
אז למה לחכות לאמצע שנה ? תעבור עכשיו
שואל השאלה:
איך אני אעשה את זה?
אנונימי
זה באמת תלוי
תשאל את המחנכת שלך מה צריך לעשות כדי לעבור ותעשה את זה מקסימום אחרי החגים תעבור אם זה לא יסתדר עכשיו
אני חושבת שכן