5 תשובות
ניראלי שזה בסדר אם את לומדת גם יום שישי
שואל השאלה:
אני לא לומדת יום שישי
שלוש פעמים אני גומרת בארבע.
וארבע פעמים אני מתחילה באפס
אנונימית
די הרבה.. למרות שגם אני למדתי ככה..
כןן אני כשהייתי בכיתה ז' למדנו 28 שעות בשבועע!