20 תשובות
תלוי בסוכנות שאתה הולך אליה ובגובה שהם מקבלים...
יש סוכנויות שמקבלים גם 1.78 ויש כאלה שמתחילים מ 1.80
שואל השאלה:
ואם אדם הוא 76/77?
אנונימי
סביר להניח שרוב הסוכנויות לא יקבלו אותט
שואל השאלה:
אני חושב אני 178
אנונימי
בעיקרון כן
אבל בכנות לדעתי אתה צריך להיות ממש יפה או מיוחד
כי הם מחפשים גובה אין מה לעשות
שואל השאלה:
אני כן ממש יפה
אנונימי
1.78 זה לא כזה ביג דיל תכלס
יכול להיות שמחפשים יותר מ1.80
אבל כאילו 2 סנטימטר זה בקטנה
שואל השאלה:
ואדם שהוא יותר לכיוון ה 76 77 נגיד
אנונימי
אם אמרת שהפנים שלך מאוד יפות
אני מאמינה שיש סוכנויות שיראו את הפוטנציאל בך
אני לא כל כך יודעת מה הדרישות מבחינת גובה , הנחה שאמרת שצריך 1.80 אז כמה סנטימטרים זה לדעתי בקטנה.
שואל השאלה:
איך זה שיש דוגמנים שממש מצליחים?
זה רק קשרים?
אנונימי
או שהם באמת יפים בצורה יוצאת דופן
או שיש להם סוכן ממש חזק בתעשייה
או שהם מוכרים עוד לפני
לא, זה פשוט כי יש בהם כל מה שהסוכנות מחפשת... גובה, יופי מסויים שהם מחפשים, הגישה שלהם כשהם מצטלמים לקמפיינים
שואל השאלה:
יש כל מיני דוגמנים שלא כאלו יפים אז כנראה זה קשרים
אנונימי
שואל השאלה:
נגיד השם שנתתי או איתי אדלר הם באמת לא כאלו יפים
אנונימי
כאילו עכשיו לוקחים כאלה שמפורסמים
בטיקטוק לדגמן , ולא הייתי אומרת שהם יפים כמו דוגמנים ...
נגיד הסופיה הזאת
שהייתה ענייה וסוכן ראה אותה ברחוב
היה לה באמת מזל לדעתי
שואל השאלה:
גם לדגמן מסלול?
אנונימי
כן ראיתי נגיד שהיה
תצוגת אופנה בתל אביב היו שם גם אנשים מכוערים פשוט הם מוכרים ברשתות
שואל השאלה:
אבל בחול לא בארץ
אנונימי
אה בויקטוריה סיקרט לקחו נגיד מפורסמות מהטיקטוק
לא היו מכוערות אומנם אבל הם לא באו מרקע של דוגמנות בהכרח