7 תשובות
כן
אנונימי
זה לא היה מוריד לך אם מישהי הייתה שואלת אותך אם אתה חושב שהיא מושכת?
קצת
קצת
היא אמורה להגיד לבד אם היא חושבת
היא אמורה להגיד לבד אם היא חושבת
בוא נגיד שזה משהו שידיד היה שואל אותי או מישהו בפרנד זון שלי, לא מישהו שאני איהיה איתו בקשר רציני
לא
שואל השאלה:
^^^^^ אותי זה מעלה כי אם היא שואלת אותי זה מרגיש לי שאני מיוחד
^^^^^ אותי זה מעלה כי אם היא שואלת אותי זה מרגיש לי שאני מיוחד
אנונימי
באותו הנושא: