5 תשובות
תגיד
כן למה לא זה נחמד
אתה יכול לרשום לה.
זה לא יוריד אני פשוט אחשוב שזה מוזר
אנונימית
האמת שלי זה לא מוריד אבל זה מציק כזה אני פחות אוהבת את זה כי זה מרגיש מתאמץ מידי או חנוני מידי
באותו הנושא: