7 תשובות
הבן זוג שלה הרביץ לו
רום ניסה להכנס למסיבה שם של נסרין וחבר שלה היה שיכור והלך בינהם שיחה עד שהגיעה למצב של אלימות כלפי רום
בן זוג שלה הרביץ לרום ואחר כך היא התקשרה לרום "שלא יעשה בלגן" וניסתה להצדיק את בן זוג שלה ואמרה שהוא היה שיכור.
לא יודע אני שונא את נסרין ורום מדבר כאילו כולם חייבים לו את כל העולם כי הוא חטוף לא שאני מזלזל בו חס ושלום אבל הוא איבד את זה
היה שם אלימות

מסכן רום באמת
אני חושבת שלא כדאי לו ללכת למקומות כאלה
הוא צריך לחשוב על עצמו לטפל בעצמו קודם ..
רום הגיע חמסיבה פרטית ולא נתנו לו להיכנס ואז הוא וחבר של נסרין רבוב
בלי קשר לרום אני לא סובל את נסרין ומי ששומע את השירים שלה ומגן עלייה הוא יצור
אנונימי
היה אלימות בין הבן זוג של נסרין(דויד) לרום
נסרין לא קשורה בכלל,היא לא נוכחה שם בזמן שזה קרה
היא יצאה בסדר לפי דעתי

כן היא ניסתה להגן על הבן זוג שלה אבל היא לא עשתה משהו רע,זה לא קשור אליה
_M1