7 תשובות
מבקש יותר כסף למרות שהוא קיבל המון בזמן שיש אנשים שאין להם בית בכלל וגם לא אוכל אבל רק בגלל מה שהוא עבר הוא חושב שמגיע לו שנהיה עבדים שלו
אנונימית
נראלי הוא התלונן שלא מביאים לו מספיק כסף אבל לא בטוחה
וחוץ מזה הוא באמת לא אמור לבקש יותר ממה שקיבל כי 9 אלף כל חודש לכל החיים זה סכום יפה לגמרי ויש אנשים נכים שהמקסימום שמקבלים זה 4 וחצי אלף שקל על נכות 100 אחוז אז 9? ועוד לכל החיים.
והוא פשוט מעז להתלונן על זה בידיעה שרובנו די עניים..
אנונימית
שיקח דברים בפרופורציות מה שנקרא. קיבל המון כבר.
אנונימית
אני לא מעוניינת להיות עבד שלו רק בגלל שסבל. יש אנשים שסובלים יותר זמן ושהם עניים ומורעבים וכמעט לא מקבלים כסף ואף אחד לא שם עליהם
אנונימית
^אחותי מה
הבנאדם יצא להגן על אנשים נחטף והיה לבד במנהרות שנתיים בלי אןכל ןעבר התעללויות קשות מדי יום
את שומעת את עצמך בכלל?????
לא הןא לא רוצה שיהיה עבדים שלו וגם אם כן אז כם אנחנו נהיה עבדים שלו מגיע לו
אנשים לא נכים בגלל מחדל ןהפקרה של המדינה במשך שנתיים ושנחטפו מלכתחילה בגלל שהם היו חיילים צהל שיצאו להגן על אנשים בזמן הטבח הכי גדול לעם היהודי מאז השואה ולא חזרו הביתה במשך שנתיים

מה זה מעיז להתלונן על זה??? הוא אדם שפיזית *נחטף* *לעזה* ועבר עינויים שאת אפילו לא רוצה לדמיין בזמן שמה את עשית? כלום ושום דבר
אנונימי