8 תשובות
את חייבת לעבוד עם אישור עבודה אני נגיד בשירות לאומי ועובדת עם אישור עבודה
גם בגלל ביטוח וגם כי ככה זה חייב
גם בגלל ביטוח וגם כי ככה זה חייב
פשוט אם תפצעי חלילה או משהו בעבודה לא יהיה לך ביטוח
זה לא בעיה לעשות אישור עבודה אבל
זה לא בעיה לעשות אישור עבודה אבל
שואל השאלה:
נגיד ובעיניי לא אכפת לי העיניין של הביטוח מותר לי לעבוד ?
אני אוציא אישור מתישהו אבל כרגע אין לי אפשרות אז עד אז אני יכולה לעבוד?
אשכרה אף אחד לא יכול להגיד לי מה ההשלכות והאם זה אסור באופן חד משמעי
נגיד ובעיניי לא אכפת לי העיניין של הביטוח מותר לי לעבוד ?
אני אוציא אישור מתישהו אבל כרגע אין לי אפשרות אז עד אז אני יכולה לעבוד?
אשכרה אף אחד לא יכול להגיד לי מה ההשלכות והאם זה אסור באופן חד משמעי
אנונימית
אף אחד לא יעצור אותך אם תעבדי
אני עבדתי גם עד שהוצאתי את האישור
אני עבדתי גם עד שהוצאתי את האישור
שואל השאלה:
הכוונה היא אם זה סיכון
כי אני אמורה להתגייס למשטרה אז בטח מצפים ממני לא לעבור על החוקים
הבעיה שאני לא יודעת אם זה אסור אפילו כי המשקיות תש אמרו לי שמותר לעבוד ושפשוט לא יהיה לי ביטוח .
הכוונה היא אם זה סיכון
כי אני אמורה להתגייס למשטרה אז בטח מצפים ממני לא לעבור על החוקים
הבעיה שאני לא יודעת אם זה אסור אפילו כי המשקיות תש אמרו לי שמותר לעבוד ושפשוט לא יהיה לי ביטוח .
אנונימית
בגדול, זה אחד מהחוקים שלא אוכפים אלא אם את פוגעת בצהל במהלך עבירת החוק, כמו למשל במקרה פגיעה.
אסור לעבוד ללא האישור ואני לא חושב שיתנו לעבוד ללא זה במשטרה.
ההשלכות של זה הן שאם תיפצעי במהלך העבודה, לא רק שאין לך ביטוח ולא קופת חולים, אלא גם שתעלי משפט על פגיעה ברכוש צה"ל ותצטרכי לשלם, בנוסף כנראה לריתוק לבסיס.
אסור לעבוד ללא האישור ואני לא חושב שיתנו לעבוד ללא זה במשטרה.
ההשלכות של זה הן שאם תיפצעי במהלך העבודה, לא רק שאין לך ביטוח ולא קופת חולים, אלא גם שתעלי משפט על פגיעה ברכוש צה"ל ותצטרכי לשלם, בנוסף כנראה לריתוק לבסיס.
שואל השאלה:
פגיעה ברכוש צהל אני לא נושמתת
פגיעה ברכוש צהל אני לא נושמתת
אנונימית
כן, הגוף שלך נחשב לרכוש צה"ל. אם אני זוכר נכון, זאת אותה העבירה שעולים עליה למשפט אם עושים פירסינג וזה מזדהם או אם משתזפים לרמה שאי אפשר לבצע את התפקיד בימים שלאחר מזה.
באותו הנושא: