4 תשובות
שואל השאלה:
הם לא כותבים באופן ילדותי אבל בצורה שיטחית וגם גסה
הם לא כותבים באופן ילדותי אבל בצורה שיטחית וגם גסה
אנונימית
וואי אז לא ראיתי שזה קורה שם האמת
שואל השאלה:
אבל הם עונים בצורה מאוד שיטחית ורדודה אני בשוק שגילאי 25+ חושבים וכותבים ככה
אבל הם עונים בצורה מאוד שיטחית ורדודה אני בשוק שגילאי 25+ חושבים וכותבים ככה
אנונימית
שם יש אנשים עם קצת יותר ניסיון חיים
מאשר אנשים פה
פה הרוב בני נוער
מאשר אנשים פה
פה הרוב בני נוער
באותו הנושא: