11 תשובות
וואו כן אין מביך כמו הבנים שמנסים להתחיל פה בפרטי
רמת נואשות מטורפת
אנונימית
חחח באמת יש פה מלא הזויים
כמה אני מסנן פה בפרטי
כן אנחנו נואשים
אנונימי
^^^^חייב לומר שאלה לא רק בנים התחילו איתי בפרטי כבר איזה חמש פעמים וזה קצת מטריד כאילו הכל טוב אבל זה לא אתר הקרויות
אנונימי
כן אה
מרגיש לי כאילו היחיד הנורמלי כאן
אנונימי
שואל השאלה:
לא ברצינות שולחים לי גם שאלות מטרידות
אנונימית
איזה שאלות שלחו לך
אנונימי
וואי יש פה כאלה שולחים לי הודעה רואים שאני לא מגיבה אז ממשיכים לחפור בשכל. אולי תבינו את הרמז?
ממש מבינה אותך.
פשוט תסנני גם אם פונים אליך ואת לא מעוניינת.
כי מוצאים פה מפלט
יש לי רעיון בואו כל מי שמרגיש נורמלי נעשה כת ביחד
^ אני לא בטוח שנחשב נורמלים אחרי זה
אנונימי