14 תשובות
לא:/ אבל זה כן עצוב..
למה שהיא תיהיה שווה פחות?
שואל השאלה:
^^^ואם נגיד האישה גם ככה לא רצתה ילדים
זה עדיין עצוב לדעתך?
אנונימי
עם תפילות גם עקרה יכולה להתפקד אמן
לא, אין לזה חשיבות היום שיש מלא פתרונות
שואל השאלה:
^^זאת לא השאלה
אנונימי
תלוי מה המטרה שלך בחיים
בת זוג? אז לא היא שווה ואפילו יש לה יתרון
ילדים? אז כן היא פחות מתאימה למטרה שלך

as simple as that
לא שווה פחות
שואל השאלה:
^^בתור בן אדם
נגיד להשוואה יש 2 בנות
אחת יכולה להביא ילדים אחת לא
אנונימי
שואל השאלה:
^מה הכוונה?
אנונימי
ביולוגית היא שווה פחות

אבל זה לא רלוונטי אז אין על מה לדבר על זה
אולי היא לא רוצה ילדים חשבת על זה?
אני לא עקרה ולא רוצה להביא ילדים זה שווה ערך לאישה שלא יכולה שתינו לא נביא ילדים
שווי זה ביחס למשהו מעשי (כשמדברים על מוצרים זה ביחס לכסף)

מבחינת זוגיות זה יכול לסנן חלק משמעותי מהגברים.
לא יודע אם שווה פחות, כי בסוף היא בנאדם רגיל כמו כל אחת ואחד, אבל כן לא הייתי יוצא עם עקרה בחיים.