7 תשובות
לא הייתי שופט אמיתי
אנונימי
אף אחת לא עכשיו דוגמנית, הגיוני שייהיו סימני מתיחה
גם לי יש סימני מתיחה האם אני מרגישה פחות יפה ? לא אין לזה שום קשר
ממש לא
גם לי יש סימני מתיחה!
זה בסדר לא כולם מושלמים ותאמיני לי אם את תתעלמי מי זה אנשים גם יתעלמו בשוט תהיה רגילה תדעי שיש מלא אנשים חסרת ביטחון אז זה בסדר את תתגברי מאמינה בך❤
כמעט לכולם יש וזה בסדר כי זה הגוף שלנו וזה טבעי ואנושי
יש ממש בודדים שאין להם סימני מתיחה
אז כולם חוץ מהבודדים האלה פחות טובים?

כמו שאת לא הולכת ומחפשת סימני מתיחה ופגמים אצל אחרים (צריך גם להיות ממש קרובים או לחפש כדי לראות סימני מתיחה) אז אנשים לא יחפשו אצלך, תקבלי את עצמך כי סימני מתיחה לא עושים אותך פחות טובה או פחות יפה.
אנשים פחות שיפוטיים ממה שנדמה לנו, רובנו שיפוטיים בעיקר כלפי עצמנו