5 תשובות
לפני הריאיון עבודה את שולחת למקום עבודה את הקורות חיים שלך שזה מעין רקע לחיים שלך, לתעסוקה שלך ולמה את עושה בחיים ועל סמך זה הם יכולים להחליט אם להמשיך איתך לריאיון או לא
קורות חיים סיכום של השנים שלך מבחינה תעסוקתית
בגיל 18 מציינים בדרך כלל את התיכון, אם יצא לך לעבוד איפשהו אז להוסיף גם את זה. אם יצא לך להתנדב גם אפשרי לגמרי.
קורס מסויים אם עשית

בעיקרון לא מצפים מבן 18 לקורות עמוסים כמו אדם בוגר מן הסתם אז את יכולה להיות רגועה. יכולה להשתמש באינטרנט בשביל לעצב קורות חיים עם מה שכן יש לך
אם לא עבדת בכלל את יכולה לכתוב רק פרטים אישיים כמו תאריך לידה, מקום מגורים, באיזה בית ספר למדת
אני גם תמיד אומרת מה כבר יש לכתוב בקורות חיים אני כולה 19
אבל כן יסודי ודברים כאלו
1. בראש העמוד לכתוב:
שם
טלפון
אימייל
(לינקדאין אם זה עבודה מקצועית)
2. בחלק אחרי זה לרשום כישורים שיש לך מעבודות קודמות/התנדבויות/חיים פרטיים *שקשורים לעבודה*. יכולת האוריגמי שלך לא תעניין אותם.
3. עכשיו רושמים השכלה. ממתי עד מתי, שם תיכון, כיתה/סיימת עם בגרות. קורסים נוספים שעשית בזמן הזה.
4. ניסיון תעסוקתי (אם יש).
5. (זה החלק שאנשים בוגרים מכניסים בו צבא. מאחר ועדיין לא התחלת, נכניס פה התנדבויות כמו מוערבות חברתית)
6. שפות (לשון ומחשבים), מתחילים משפת האם ומציינים שהיא שפת אם ואז שפות אחרות לפי רמת שליטה.
7. סיימת? יופי, עכשיו תשנה את שם המסמך ל"קורות חיים - (הכנס פה את השם שלך)". לא השם שלך לבד ולא קורות חיים לבד.
בונוס:
א. דף לבן, דיו שחור. שום צבע אחר לא צריכים.
ב. תכין את הדף בצורה ששני הדברים הכי מטומטמים יקראו אותו נכון: בוט של ai ואדם ממשאבי אנוש לפני הקפה של הבוקר. תוודא שהמילים הנכונות לעבודה נמצאות שם.
ג. תכין את הדף ככה שהוא ייכנס לa4 אחד. אם שורה גולשת, תראה איך אתה מוריד.
ד. גופן אריאל 11 זה מושלם. לא קטן מדי, לא גדול מדי.
באותו הנושא: