5 תשובות
אני בדיוק בשלבי בניית קורות חיים אבל הינה לבנתיים מה שיש לי
תיכנס לגוגל תעשה קורות חיים לבנתיים זה כמה דקות
תיכנס לגוגל תעשה קורות חיים לבנתיים זה כמה דקות
שואל השאלה:
ואיך יכול להתחמק ולא לשלוח את הקורות חיים?
ואיך יכול להתחמק ולא לשלוח את הקורות חיים?
אנונימי
תלוי אם זה חברה גדולה או בוס פרטי כי אם זה חברה אז הם יראו את זה לא יפה שאתה מתחמק זה יראה שאתה לא אחראי אם זה בוס תוכל להגיד לו שאתה עובד על זה ואתה מחכה למסמכים ועדיין אין לך אותם אבל אתה תשמח לפרט לו ולענות לו על כל שאלה שהוא ירצה לדעת לדוגמה איפה עבדת מה היכולות שלך
שואל השאלה:
לא בוס זה חברה כמיפל מלקט
לא בוס זה חברה כמיפל מלקט
אנונימי
טוב אז תכתוב לו שאתה מאוד מעוניין במשרה ויש לך הרבה רצון ומוטיבציה לעבוד ותכתוב את הניסיון שלך ותגיד לו כזה בדרך אגב יש לי בעיה קטנה עם הקורות חיים שלחתי אותה למומחה שיעשה לי קורות חיים אבל הוא מתעכב עם זה עכשיו בגלל המלחמה אבל עד שזה יגיע אני מוכן לענות על שאלות
באותו הנושא: