15 תשובות
ברור
הייתי ממש טובה בזה
ביסודי הייתי מנצחת את כל הבנים
הייתי ממש טובה בזה
ביסודי הייתי מנצחת את כל הבנים
לא ראיתי שזה בנות חחח
אתמול ניצחתי
לא ניסית עם בנות אבל הייתי גרוע בזה ממש ביסודי מאמין שיש בנות שהיו מורידות אותי
כן,היה איזה אחד ביסודי כל הזמן היינו רבים מכות (הוא היה כדורסלן מטר 92) הוא היה גדול במבנה גוף ברמות אבל הוא היה פחדן (כלומר היה לו פחד להיפגע ולחטוף קצת) ולי אין את הפחד הזה אז שעשינו הורדת ידיים (בגלל שאני הייתי מטר 50 והוא 92) אין סיכוי שאני אנצח אותו בלי לרמות,בקיצור דפקתי לו מבט של החיים הוא חטף צמרמורת יצא מריכוז וניצחתי (אבל היה בנים חלשים ממנו שניצחתי בקלות)
שואל השאלה:
קוקי_;) מה היה אתמול ?
קוקי_;) מה היה אתמול ?
אנונימית
שואל השאלה:
mayushka_ איך היית מנצחת ?
mayushka_ איך היית מנצחת ?
אנונימית
^^ישבנו אחד מול השניה ואני אוהבת להציק אל תשאלי למה
פשוט לקחתי לו את היד ואמרתי לו לבוא הורדת ידיים
מסתבר שהוא שמאלי וכשלקחתי לו את יד ימין אז ניצחתי אותו למרות שהיה קצת קשה
כשהחלפנו יד לא היה לי סיכוי חח
פשוט לקחתי לו את היד ואמרתי לו לבוא הורדת ידיים
מסתבר שהוא שמאלי וכשלקחתי לו את יד ימין אז ניצחתי אותו למרות שהיה קצת קשה
כשהחלפנו יד לא היה לי סיכוי חח
שואל השאלה:
ואו מאמי מגניב את מתאמנת בכללי ?
ואו מאמי מגניב את מתאמנת בכללי ?
אנונימית
שואל השאלה:
לולי איך
ניצחתת
לולי איך
ניצחתת
אנונימית
לא אין דבר כזה צאי מהסרט
^^ חחח לא יודעת אני חזקה בידיים איכשהו
הייתי פשוט עושה הורדת ידיים עם הבנים בהפסקות ותמיד הייתי מנצחת וזה היה מבאס להם
אחרכ גם בחטיבה הייתה ילדה שהייתי מנצחת אותה בקלות והיא עוד הייתה מתאמנת..
הייתי פשוט עושה הורדת ידיים עם הבנים בהפסקות ותמיד הייתי מנצחת וזה היה מבאס להם
אחרכ גם בחטיבה הייתה ילדה שהייתי מנצחת אותה בקלות והיא עוד הייתה מתאמנת..
לא אבל ניסיתי המון פעמים עם אח שלי הייתי שני ידיים כמעט הורדתי אותו
ברור
שואל השאלה:
^comet^ מה היה ?
^comet^ מה היה ?
אנונימית
באותו הנושא: