32 תשובות
אני כבן, בנות ניצחו אותי הרבה פעמים בהורדת ידיים.
וואלה לא
כן. אני אישית חזקה ב"ה
אבל באופן כללי הורדת ידיים זה לא רק משחק כוח, זו טכניקת הכנעת אויב
בגיל עשר אולי
אנונימית
^^^ אז אל תגדיר את עצמך בן
זה מבייש אותנו
קודם שאני ינצח מישהו בהורדת ידיים ואז נדבר
כן. הרגע המאושר בחיי המסכנים
אנונימית
אני בן ונתתי בכוונה לבת לנצח כדי שהיא תחשוב שהמין השני גם חזק
אנונימי
^^^^טוב סליחה אני אלך להזמין הורמונים במהירות
אני מנצחת רק אנשים חלשים זה נחשב
כן כל כיתה ו ניצחתי את כולם אבל זהו איבדתי את הכוח
יותר מפעם אחת
כן הרגשתי כמו לארי הלובסטר מבובספוג
כן ניצחתי בן בהורדת ידיים
שומרת נגיעה בלי נדר
ביסודי כן (לא עשיתי הורדת ידיים מאז)
כן כמה פעמים
כן, ההישג הכי גדול שלי והדבר היחיד שאני מנצחת בו
כן. כל כך הרבה פעמים
איזה
ביסודי הייתי אלילת הבנים היו לי דרכים אחרות להרשים
ועכשיו אני באולפנה
Vas
כן הרבה פעמים
פעם אחת