7 תשובות
יום אחרי, והשיניים לא זזו.
שואל השאלה:
אני ממש מיואשת מזה ולא שמתי את זה אולי חודש בערך וגם לפני לא הקפדתי ואני פשוט גם מפחדת ממש שיזוז לי
אנונימית
יש פעמים שאני לא שמה ולפעמים אני כן
ופשוט תשימי עכשיו בימים הקרובים כדי שלא יזוז
עברו יותר משנתיים ואני עדיין מחפפת עם זה לפעמים
מרגישה שזה עוזר, מרגישה לחץ כשאני שמה
וואי אני פשוט אף פעם לא שמתי אותה מאז שקיבלתי אותה
הדבר הכי לא נוח שיש
אבל כלום לא זז בנתיים והורדתי את הגשר לפני שנה בערך
אנונימית
יופי אנונימית הרגעת אותי ^
לא הפסקתי כי לא באלי אחרי כל הסבל הזה שהם יתעקמו
לאט לאט אני אוריד את הפעמים שאני שמה אותםאבל אני אף פעם לא אפסיק לגמרי
אולי שאני יהיה זקנה אנערף
וכן יצא שלא שמלה לילה ואז הן זזו