10 תשובות
שואל השאלה:
ואז לא היית צריכה לשים יותר בכלל?
אנונימי
לא
וצריך לשים כעיקרון לכל החיים
גם הייתי עם גשר רק חצי שנה
שואל השאלה:
^
אז למה לא שמת?
אנונימי
^^זה מה שהרופא אמר לי
כי השניים שלי היו לא ממש ישרות אבל גם לא כזה עקומות רציתי רק ליתר ביטחון
שואל השאלה:
^ אה סבבה הבנתי פשוט אחותי אמרה לי שצריך לכל החיים ונבהלתי
אנונימי
לכל אחד זה זמן שונה