10 תשובות
לא
שואל השאלה:
ואז לא היית צריכה לשים יותר בכלל?
ואז לא היית צריכה לשים יותר בכלל?
אנונימי
כן
לא
וצריך לשים כעיקרון לכל החיים
וצריך לשים כעיקרון לכל החיים
גם הייתי עם גשר רק חצי שנה
שואל השאלה:
^
אז למה לא שמת?
^
אז למה לא שמת?
אנונימי
^^זה מה שהרופא אמר לי
כי השניים שלי היו לא ממש ישרות אבל גם לא כזה עקומות רציתי רק ליתר ביטחון
שואל השאלה:
^ אה סבבה הבנתי פשוט אחותי אמרה לי שצריך לכל החיים ונבהלתי
^ אה סבבה הבנתי פשוט אחותי אמרה לי שצריך לכל החיים ונבהלתי
אנונימי
לכל אחד זה זמן שונה
באותו הנושא: