5 תשובות
טיפה, זה סתם לבאס אותם כי את נותנת להם תקווה. עדיף שתאמרי שאת פשוט לא מעוניינת.
זה די לא נעים לצד השני
עדיף פשוט להיות כנה איתם ולהגיד להם שלא ילך ושאת לא מעוניינת לדעתי,
זה קצת רשע לפתח למישהו ציפיות
נע זה לא נורא הם כנראה מתחילים עם כמה נשים ביום ויודעים מראש שלא מהכל יצא משהו
אנונימית
לא "רשע" זה פשוט לא מכבד אותך ואותם