10 תשובות
ממש לא מגעיל לגיטימי רצח
לא
לא
אבל עדיף פשוט להגיד שאת לא מעוניינת..
אבל עדיף פשוט להגיד שאת לא מעוניינת..
כמוך כמוני
מובן לגמרי
מובן לגמרי
אם רק התחלתם לדבר זה סבבה
אם אתם מדברים שבועיים+ אז מגעיל
אם אתם מדברים שבועיים+ אז מגעיל
אנונימית
שואל השאלה:
לא פשוט בנים רנדומלים מתחילים איתי ואני לא עונה ^
לא פשוט בנים רנדומלים מתחילים איתי ואני לא עונה ^
נו מה את מצפה, יש לך טעם ספציפי או שאת לא מעוניינת כרגע אז למה שתזרמי סתם רק כדי לרצות אותם
זה לא מגעיל אני מאמין שגם אנשים שלא היו רוצים בך היו מתנהגים כך זה דרך העולם
לא, זה לגיטימי
אני גם ככה.
מסננת את כולם
בווצאפ טיקטוק
פייסבוק טלגרם
אנסטגרם
אני גם ככה.
מסננת את כולם
בווצאפ טיקטוק
פייסבוק טלגרם
אנסטגרם
אם את לא עונה על ההודעה הראשונית אז כן, זה מגעיל. אם הם מהחופרים האלה גם כשאת מסרבת אז הכל טוב