התחברות
הרשמה
יש פה חיילים שהגישו 55 ועבד להם?
אני צריכה עזרה!!
19 בינואר 2026, 18:15
חיילים
ציונים
גיוס
רשיון נהיגה
בגרות
2 תשובות
אני
ובסוף ויתרתי עליו ועברתי תפקיד ביחידה
מקיוואלי
חברה שלי
היא נלחמה על זה אבל 5 חודשים
French girl
באותו הנושא:
לאחר שאני מגישה את הבגרות וכולם-המשגיחים סופרים את כמות הבגרויות לעומת הילדים שהגישו?
יש פה חיילים שהגישו טופס 55 ואני יכולה לשאול אותם כמה שאלות בפרטי?
חיילים שהגישו טופס 55 ויש להם התעסקות עם זה?
יש כאן אנשים שהגישו אותם לטסט ראשון אחרי 50+ שיעורים?
חיילים שהגישו 55 ואושר להם? סתם כאלה שמבינים בזה?
עד כמה זה נורא שהגישו אותי על 88 ב807?
הצעת החוק שהגישו היום להעלאת שכר החיילים אושרה?(תראו בקישור)
כמה שיעורים עשיתם עד שהגישו אתכם לטסט ראשון?
כמה שיעורי נהיגה עשיתם עד שהגישו אתכם לטסט?
האם ניתן לערער על ציון שנתי (מגן) לאחר שהגישו אותו למשרד החינוך?
ששוטרים באים לבית של מישהו שהגישו נגדו תלונה הם באים עם הנשק?