7 תשובות
לא
זה לא עובד ככה, מסר מהבורא לא לשתות אלכוהול...
וואלה תלוי שליח, הרוב זורמים ובבירות ממש זורמים שזה לא כמות גדולה וגם להשאיר ליד הדלת ואני בכללי בתור שליח הייתי מביא פמי אכפת שיהנה
על הנייר, כן, זה אפשרי. עם זאת, גם את וגם השליח יכולים להסתבך מבחינה חוקית. לא מומלץ.
שואל השאלה:
מה כבר יכול לקרות?
מה כבר יכול לקרות?
אנונימית
המשטרה תתערב. השליח ייעצר, ההורים שלך ייעמדו לדין ושירותי הרווחה יתערבו גם.
יאאלה אל תקשיבי לסאחים פשוט אל תנסי לקנות וודקה נראלי אם את לא גרה באיזה רמלה לוד באר שבע
באותו הנושא: