7 תשובות
עובדות בעבודות רגילות בדרך כלל אם את מדברת על נערות +, פשוט לכל אחת יש עדיפות שונה
יש כאלה שלא תהיה להן בעיה להשקיע את רוב המשכורת שלהן על טיפוח אבל אישית אני לא מסכימה עם זה כי זאת חלוקה לא חכמה ולא חושבת על העתיד והחיסכון

נניח הכל אני עושה לעצמי, גבות שפם, ציפורניים הלכתי ללמוד אני עושה גם לעצמי, לייזר יש לי בייתי וטיפולי פנים מקסימום הולכים למישהו אבל אחותי עוסקת בזה
אם לחשב את כל זה זה לא יוצא הרבה בחודש כמו ללכת למישהו ולעשות הכל
דברים שקשה לעשות אפשר ללכת למישהו אבל יש דברים שהם יותר בייסיק שאפשר לעשות לעצמך וזה חוסך המון
אני אהיה ממש חצופה ואגיד שיש לי אמא מהממת שדואגת לי
אבל חוץ מזה, אם הייתי מממנת את זה לעצמי הייתי יכולה חד משמעית להתפשר
יש מכשירים ביתיים של לייזר שעולים פחות ומניקוריסטיות זולות יותר
ואגב אני עושה שעווה בעצמי כי לא סומכת על אף קוסמטיקאית
זה יוצא מושלם לוקח כמה פעמים להבין איך אבל אח"כ יותר טוב מאצל מניקוריסטיות
לייזר הרווחתי למכונה שיהיה לי בבית ככה תשלום 1 במקום להוציא כל פעם וזה
גבות ושפם אני ניסיתי ללמוד איך עושים ואני עושה לבד אז כאילו רק ציפורניים אני משלמת שזה סבבה לא משנה במה תעבדי וכמה שעות
אני מנקה גבות לעצמי
ולק עושה אצל מישהי מרשה לעצמע אני כי עובדת אבל בדרך כלל עושה לעצמי זה פשוט הרבה עבודה,לייזר יש לי ביתי
שפם אפשר עצמאי, לייזר זה לא באמת נחוץ לפחות לא כרגע בחורף, ציפורניים זה גם לא חובה
גבות אני יכולה להבין זה משהו מרכזי בפרצוף ולא הרבה יודעות לטפל לבד
אבל כל השאר זה באמת מותרות בעיניי
אנונימית
ללמוד לעשות את הדברים בעצמך זו העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לך.
מודה בהתחלה זו הוצאה לא קטנה אבל זה חוסך לך כל כך הרבה כסף,
אני עושה רק גבות
אנונימית