5 תשובות
יש לך זמן
שאני התקשרתי אליהם לקח להם 2-3 דקות אבל אני מניח שבבוקר הם קצת יותר עמוסים אז אולי קצת יותר
שואל השאלה:
הם יענו מהר?
פשוט זה נפתח ב8 ואני צריכה להיות בבית ספר ב8:20
הם יענו מהר?
פשוט זה נפתח ב8 ואני צריכה להיות בבית ספר ב8:20
אנונימית
אני מניח שכן
שואל השאלה:
בנימה זאת אתם יודעים אם המיון הראשוני המקוון לטיס הוא חובה ואם אני צריכה להודיע אם אני לא עושה אותו?
בנימה זאת אתם יודעים אם המיון הראשוני המקוון לטיס הוא חובה ואם אני צריכה להודיע אם אני לא עושה אותו?
אנונימית
באותו הנושא: