התחברות הרשמה

אמרו לנו שיבוצים אבל הייתי בגימלים ולא קיבלתי לשלוח הודעה למפקדת לאן שובצתי?

היינו חודש בסיפוחים ואתמול אמרו אבל הייתי בבדיקה שאחריה הייתי בגימלים ולא קיבלתי ומחר מתחילים במקום של השיבוצים ואני לא יודעת לאן אני צריכה לנסוע
13 בינואר 2026, 16:35
חייליםגיוסגימלים    
2 תשובות
כן ברור
אנונימיהו
תשאלי את המפקדת
S
S_01
באותו הנושא:
מתי מיטב אמרו שהם שולחים הודעת שיבוץ למתגייסי יולי אוגוסט 21?
מתי שיבוצים כבר? אמרו במאי
אם הייתי בגימלים ומחר אני חוזרת לבסיס
יש עוד כאלו שלא קיבלו שיבוץ למרות שמיטב אמרו שהשיבוצים נשלחו?
שלחתי עירעור לגבי שיבוץ מיטב אמרו לי במוקד שיהיו תשובות עד שבוע הבא: שקר או אמת?
איך זה הגיוני שכולם קיבלו שיבוצים היום ואני גם הייתי אמורה ואני לא?
מתי מיטב ישלחו שיבוצים? אמרו באוקטובר מה זה
מיטב אמרו שב24.10 בנות יקבלו שיבוצים לתפקיד
עד מתי אמרו שצהל יתן שיבוצים? (בגלל כל הקטע שהחליטו להקדים שיבוצים שהם לא ללוחמה)
לא הייתי באף מיון לצבא ועוד מעט שיבוצים יהיה לי תפקיד גרוע?
מיטב אמרו שעד ה14.11 בנות יקבלו שיבוץ האם זה תקף גם לכאלה שמתגייסים ב12.3.20?