7 תשובות
את לא אמורה להשלים ימים על גימלים בכללי בצבא, אם בכל זאת אומרים לך תבררי את העניין
שואל השאלה:
לא אמרו לי להשלים פשוט אני שואלת אם לא אמרו לי כלום על סגירת שבת אז אני משתחררת ביחד עם כולן ביום חמישי?
אנונימית
ברגיל היית אמורה לסגור? אם לא אמרו לך כלום אז כנראה שנכון לעכשיו את לא סוגרת. אבל יכולים להגיד לך פתאום לסגור. גם ביום חמישי בבוקר...
שואל השאלה:
לא המחלקה שלנו סופש הזה משתחררת לבית פשוט אני הייתי בגימלים כשהן סגרו חג
אנונימית
אני לא יודע להגיד בדיוק על המחלקה שלך אבל מהניסיון שלי מצה"ל זה בסוף תמיד מסתכם על החלטת מפקד או מפקדת. אז כן יכולים להגיד לך בדקה 90 שזה דיי מעצבן אבל פשוט תקווי שלא ותהי מוכנה לאפשרות שיכולים להגיד לך לסגור שבת.
כנראה שאת משתחררת כן
Xta
זהו, בצבא לא מגדילים ראש..
Xta