8 תשובות
מה שגרוע זה שמנרמלים שכן צריך..
את בסדר גמור ואפילו מעולה
את בסדר גמור ואפילו מעולה
אני בעצמי לא ככ אוהבת לקרוא ואני ואוהבת ספרים , זה בסדר גמור
לא זה מעולה ממש
נורא ואיום ממש מזעזע
מה נראה לך ברור שזה דבר טוב
מה נראה לך ברור שזה דבר טוב
אנונימי
אין שום חובה לקרוא את זה
אנונימי
ההפך
לא
באותו הנושא: