8 תשובות
מה שגרוע זה שמנרמלים שכן צריך..
את בסדר גמור ואפילו מעולה
אני בעצמי לא ככ אוהבת לקרוא ואני ואוהבת ספרים , זה בסדר גמור
לא זה מעולה ממש
נורא ואיום ממש מזעזע
מה נראה לך ברור שזה דבר טוב
אנונימי
אין שום חובה לקרוא את זה
אנונימי
ההפך