13 תשובות
תתנחמי בזה שאת לא היחידה :)
שואל השאלה:
ח ח ח ח
ח ח ח ח
אנונימית
לא מוזר
התחלתי ב12
התחלתי ב12
מוזר לא, אבל זה לא לגיל שלך
חח לא
לא
לא , אני בת 14 ואני גם קוראת סמאט
ממש לא
אני התחלתי לפני שנה לקרוא סמאט
אני התחלתי לפני שנה לקרוא סמאט
לא
את לא היחידה גברת
אנונימית
לא את אוהבת לקרוא את זה וגם זה לא כמו לראות אז לא זה לא מוזר
שמעי זה נורא תלוי בך, אם את מסוגלת להתמודד עם המלל ולהבין שזה שמיים וארץ מהמציאות, ואם יכולת ההכלה שלך כלפיי זה בסדר אני לא חושבת שיש בעיה...שכול אחד יעשה מה שטוב לו:)
בעיניי עדיף מאשר לצפות...