6 תשובות
האמת...הופתעתי לטובה,על מה אתה יוצר?fl?
אנונימי
בfl?
הדיליי של הsytrus עולה על האקורד שבא אחריו
הדיליי של הsytrus עולה על האקורד שבא אחריו
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימי
שואל השאלה:
אתם גם מפיקים?
אתם גם מפיקים?
אנונימי
אני כן
אני משתמש בעיקר להקלטת midi ב flex
אני משתמש בעיקר להקלטת midi ב flex
לא מפיק אבל מתעסק עם fl כתחביב,אולי בעתיד כשיהיה לי יותר זמן אני אקח את זה ברצינות יותר
אנונימי
באותו הנושא: