8 תשובות
לא יודעת אבל נשמע שכנראה לא
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני מתגייסת לשם במרץ, היית שם?
כן אני מתגייסת לשם במרץ, היית שם?
שואל השאלה:
לא ממש, עשיתי יום לוחמות שזה רק הרצאות ולא שום מבחן ואז קיבלתי שאלון והייתי צריכה לסמן שאני רוצה להגיע למיונים (אפשר גם להירשם ביום לוחמות וזה אמור לשפר סיכויים), ובמיון עצמו היה הרצאה בהתחלה על היחידה, ואז היו כמה מבחנים שלקחו כל אחד בנפרד- ראיון אישי, הרצאה (נותנים נושא וכל אחד עושה עליו הרצאה לבד), ואז סימולציה של יחסי אנוש וסהכ היה די סבבה
לא ממש, עשיתי יום לוחמות שזה רק הרצאות ולא שום מבחן ואז קיבלתי שאלון והייתי צריכה לסמן שאני רוצה להגיע למיונים (אפשר גם להירשם ביום לוחמות וזה אמור לשפר סיכויים), ובמיון עצמו היה הרצאה בהתחלה על היחידה, ואז היו כמה מבחנים שלקחו כל אחד בנפרד- ראיון אישי, הרצאה (נותנים נושא וכל אחד עושה עליו הרצאה לבד), ואז סימולציה של יחסי אנוש וסהכ היה די סבבה
ואי אם את רוצה לוחמה תברחי דחוף
לא עושים שם כלום
לא עושים שם כלום
שואל השאלה:
אז מה עושים שם? כאילו איך נראה השירות בסדיר?
אז מה עושים שם? כאילו איך נראה השירות בסדיר?
לא אבל אני מקווה לעשות את המיונים, הם קשים?
סגור, התקבלת ליחידה?
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
באותו הנושא: