3 תשובות
היי גם אני רוצה להיות בזה
ולשאלתך- פרופית 72 ומעלה. ביצוע ומעבר גיבוש בהצלחה. מותנה במעבר תחקיר בטחוני בהצלחה.
ולשאלתך- פרופית 72 ומעלה. ביצוע ומעבר גיבוש בהצלחה. מותנה במעבר תחקיר בטחוני בהצלחה.
מתאר לעצמי שיש אבל אני לא יודע
לא היה כתוב על זה כלום באתר מתגייסים
לא היה כתוב על זה כלום באתר מתגייסים
שואל השאלה:
^ואין תנאים של דפר?
^ואין תנאים של דפר?
אנונימית
באותו הנושא: