3 תשובות
היי גם אני רוצה להיות בזה
ולשאלתך- פרופית 72 ומעלה. ביצוע ומעבר גיבוש בהצלחה. מותנה במעבר תחקיר בטחוני בהצלחה.
מתאר לעצמי שיש אבל אני לא יודע
לא היה כתוב על זה כלום באתר מתגייסים
שואל השאלה:
^ואין תנאים של דפר?
אנונימית