7 תשובות
אין את זה בעברית משמע זה לא נמצא בארץ.
בארץ זה לשון פניה מעורבת
בארץ זה לשון פניה מעורבת
אנונימית
אני יכולה לדמיין מצב שבו מישהו לא מרגיש שהוא נופל להגדרה של בן או בת ולכן ירגיש שהלשון פנייה הזה הכי מתאים כי זה לא מכניס אותו להגדרות. עם זאת, זה משבש את השפה שאנחנו רגילים אליה (בניגוד לאנגלית, שזה לא עושה שום שינוי) הרעיון התחיל באמריקה בכלל ועבר לישראל . בכל מקרה לסיכום אני חושבת שהכי טוב זה פשוט להתרחק מאנשים כאלה אם אתה לא מתחבר אליהם כמו שאני מתרחקת מאנשים שאני לא מתחברת אליהם מכל מיני סיבות . אנשים הם מורכבים ושונים ולא כולם יראו הגיונים בעינך אבל אולי זה מה שיפה
מחלה נפשית? הלכת רחוק.
תחשוב שהשפה שלנו זה מוסכמה חברתית. אנשים יצרו את זה כדי לתקשר. לא כל מה שאחרים מייצרים עבורך מתאים לך נכון? ככה גם להם.
אם אתה לא נמצא בנעליים של בן אדם ולא יודע מה הוא עובר עם עצמו בחייאת רבאק לא לשפוט
תחשוב שהשפה שלנו זה מוסכמה חברתית. אנשים יצרו את זה כדי לתקשר. לא כל מה שאחרים מייצרים עבורך מתאים לך נכון? ככה גם להם.
אם אתה לא נמצא בנעליים של בן אדם ולא יודע מה הוא עובר עם עצמו בחייאת רבאק לא לשפוט
אני לא מזלזלת באנשים שמרגישים את הצורך שיפנו אליהם ככה, אבל אישית זה קצת מבלבל והורס לי את העברית. באנגלית זה עובד טוב יותר
זה כן מוזר לי
אבל אם מישהו יבקש ממני לפנות אליו ככה אז אני אכבד את זה ואשתדל אפילו שזה מבלבל כל אחד והשריטות שלו
לא צריך בכוונה לרדת על אנשים ולגרום להם להרגיש יותר חרא עם עצמם
אבל אם מישהו יבקש ממני לפנות אליו ככה אז אני אכבד את זה ואשתדל אפילו שזה מבלבל כל אחד והשריטות שלו
לא צריך בכוונה לרדת על אנשים ולגרום להם להרגיש יותר חרא עם עצמם
זה באמת מחלה נפשית יש זכר ונקבה אין הם, להחשיב את עצמך בתור הם זה דבר שהוא לא תקין ואם הבן אדם מרגיש שהוא משתייך להם ולא אני זה דבר פסיכוטי והוא צריך לראות פסיכיאטר
זה מעצבן אותי בעיקר בגלל הפגיעה בעברית. אם בעברית, כמו באנגלית, הייתה לשון נטולת מגדר אז הייתי יותר סלחן. אבל גם להם/אתם יש מגדר זכר, אז מה הטעם? זו בסך הכל שאילה משובשת מאנגלית, וזה מה שמרגיז.
שנזכה למצוות!
שנזכה למצוות!
באותו הנושא: