7 תשובות
כן לפי חוק בשישי שבת את צריכה לקבל 150%
שואל השאלה:
גם אם עשיתי יותר ממינימום? כי המינימום בשבת זה 51.68 ועשיתי יותר מזה. כלומר עשיתי 60
אנונימית
טיפים זה לא חלק מהמשכורת שלך.
שואל השאלה:
לא נתנו לי בטענה שעשיתי 55 שקל לשעה וזה יותר מהשכר מינימום אז אני לא זכאית לתוספת
אנונימית
תקשיבי לא הייתי מלצרית אבל במקום עבודה שלי גם עשיתי יותר מינימום כמשכורת רגילה ועדיין קיבלתי 150% מכניסת שבת עד יציאה זה נשמע ממש לא הגיוני וממש לא בסדר
שואל השאלה:
הם התווכחו איתי ולא נתנו לי את הכסף בסוף. גם לא קיבלתי כסף על נסיעות
אנונימית
גם לא לתת כסף על נסיעות זה אסור הייתי מתפטרת ומוצאת מקום אחר