6 תשובות
שאין שום בעיה, תיקח קצת זמן לעצמך להבין איפה טעית.
מה זאת אומרת עשה משהו שגוי?
שייתכן וזה טיפונת קיצוני אבל כל אחד מתמודד עם דברים אחרת וזה בסדר גמור אבל אנחנו לא מושלמים וטעויות קורות על בסיס יומי ולא כדאי שאחרי כל שגיאה הוא ייעלם ,אפשר לחשוב על זה להסיק ולהמשיך הלאה
שהוא פועל בצורה הנכונה לדעתי... לוקח זמן לעצמו וחושב.
אני ככה, אמרו לי שזה בגלל שאני לא מקבלת את עצמי עם המגרעות שלי כי אני פרפקציונסטית ואני לא יכולה לקבל את זה שאני לפעמים גם פוגעת באחרים או עושה טעויות ואתה משליך את האשמה עליך כל הזמן. אצלי זה בגלל שזה באופן גורף ככה כמובן שאם זה מקרה ספציפי ואתה עושה את זה מתוך מבוכה או חוסר יכולת להתמודד כרגע עם האדם/אנשים ששגית כלפיהם זה לגיטימי.
שואל השאלה:
משהו קצת חסר טקט
משהו קצת חסר טקט
אנונימי
באותו הנושא: