17 תשובות
כן
אנונימי
לא
לא יודעת מי זה
שמע עצם זה שהוא הביע את הדעות שלו בפומבי יוצר לו ערך אצלי
שואל השאלה:
לא רואה איך זה קשור גם היטלר הביע את הדעות שלו בפומבי
אנונימי
לא.
רוצה להאמין שכן
כן וגם אם לא זאת לא סיבה לרצוח אותו
אנונימי
שואל השאלה:
אנחנו לא מדברים על הרצח זה לא מוצדק
אני שואל אם הוא לדעתכם טוב או רע
אנונימי
במהותו הוא כן היה טוב הוא פשוט הביע דעות שעוררו הרבה מחלוקות בדור הפוליטיקלי קורקט
אנונימית
לדעתי כל דעה שלו מציגה אותו בתור בן אדם הזוי ורע
אז לא,לא ראיתי בו טוב
אנונימי
שאלת ענו לך זה שלא שמעת מה שאתה רוצה לשמוע זאת בעיה שלך
אנונימי
שאלת עליו מה הקשר להיטלר
אנונימי
כי 2000 וחצי הביא טיעון מטומטם אז ענו לו באותה גישה
אנונימי
כל מי שענה לא הדעות שלו לא חייבות לשנות אותו הוא יכול להיות נגד הקהילה הגאה וכו' אבל לתרום לנזקקים וכאלה דעות לא תורמות חלק גדול בראייה על בן אדם.
אנונימי
לא אבל לא הגיע לו שירצחו אותו