4 תשובות
יש שם פונקציות, כמה חזק יהיה הבס למשל
ותשחקי עם זה, וגם יש כפתור דיסטורשן.
זה לא מסובך
ותשחקי עם זה, וגם יש כפתור דיסטורשן.
זה לא מסובך
שואל השאלה:
אה תודה
אה תודה
אנונימית
יש לך ברוב המגברים (תלוי במגבר) כל מיני הגדרות שכל אחת מהן שולטת במשהו אחר
gain זה הכמות לכלוך שיש לטון של הגיטרה
volume זה פשוט ווליום
bass זה הצלילים הנמוכים (ככל שתגיבירי את הבס, את תשמעי אותם יותר טוב)
mid זה הצלילים הבינוניים
treble זה הצלילים הגבוהים (מומלץ להשאיר את זה על גבוה כשאת מנגנת סולואים)
gain זה הכמות לכלוך שיש לטון של הגיטרה
volume זה פשוט ווליום
bass זה הצלילים הנמוכים (ככל שתגיבירי את הבס, את תשמעי אותם יותר טוב)
mid זה הצלילים הבינוניים
treble זה הצלילים הגבוהים (מומלץ להשאיר את זה על גבוה כשאת מנגנת סולואים)
תתחדשי. מגניב
באותו הנושא: