4 תשובות
יש שם פונקציות, כמה חזק יהיה הבס למשל
ותשחקי עם זה, וגם יש כפתור דיסטורשן.
זה לא מסובך
שואל השאלה:
אה תודה
אנונימית
יש לך ברוב המגברים (תלוי במגבר) כל מיני הגדרות שכל אחת מהן שולטת במשהו אחר

gain זה הכמות לכלוך שיש לטון של הגיטרה

volume זה פשוט ווליום

bass זה הצלילים הנמוכים (ככל שתגיבירי את הבס, את תשמעי אותם יותר טוב)

mid זה הצלילים הבינוניים

treble זה הצלילים הגבוהים (מומלץ להשאיר את זה על גבוה כשאת מנגנת סולואים)
תתחדשי. מגניב