81 תשובות
בגלל שהיו לו עוד המון דעות מזעזעות אנשים שנאו אותו
הוא נרצח בגלל שהוא שנא טרנסים.
והבדיחות עליו מצחיקות
והבדיחות עליו מצחיקות
אנונימית
הוא נרצח בגלל הדעות שלו על טראנסים
הוא לא נרצח בגלל שהוא הגן על ישראל, זו רק אחת מהדעות שלו. היו לו עוד המון דעות (מזעזעות אגב) שהיו המפתח העיקרי למוות שלו, המוות המאוד מאוד לא מוצדק ולא בסדר שלו. הצחוק שעושים מהמוות שלו התחיל בארהב וזה חלק מהומור מאוד מפגר שיש בדור שלנו.
צ'ארלי קירק אומנם הגן על ישראל אבל הוא היה חרא של בן אדם עם דעות נוראיות, כמובן שזה לא מצדיק את המוות שלו אבל בואו לא נתנהג כאילו הוא היה איזה אדם טהור.
צ'ארלי קירק אומנם הגן על ישראל אבל הוא היה חרא של בן אדם עם דעות נוראיות, כמובן שזה לא מצדיק את המוות שלו אבל בואו לא נתנהג כאילו הוא היה איזה אדם טהור.
אנונימי
^^"דעות"
זה עובדות מה שהוא אמר
זה עובדות מה שהוא אמר
הוא לא נרצח בגלל זה
הוא לא נרצח בגלל שהוא הגן על ישראל
אנשים נחשפו לשקרים שעלו הרבה מאוד משפיעני רשת מבלי לחקור או אפילו לראות את הסרטונים המלאים שלו, ואפשר לראות את זה באופן קליל כי יש הרבה מאוד אנשים מסוגים וקהילות שונות שתמכו בצ'ארלי קירק (להטבים/אנשים מקהילת black community/נשים וכדומה),
אפשר בצורה מאוד קלה לעשות exposing לכל שקר שאנשים מאמינים בו על צ'ארלי וככה לשבור להם את הנרטיב זה אפילו לא הדיון.
הדילמה היא אפילו לא על להסכים או לא להסכים זה עניין של למה אנשים נחשפו ובמה הם מאמינים,
כמו שיש הרבה מאוד משפיעני רשת שמאמינים בזה שפלסטין קיימת כביכול ונגנבה על ידי ישראל, ככה גם כל הקטע קיימת עם צ'ארלי, כשבפועל הם אפילו לא באמת מכירים אותו.
אפשר בצורה מאוד קלה לעשות exposing לכל שקר שאנשים מאמינים בו על צ'ארלי וככה לשבור להם את הנרטיב זה אפילו לא הדיון.
הדילמה היא אפילו לא על להסכים או לא להסכים זה עניין של למה אנשים נחשפו ובמה הם מאמינים,
כמו שיש הרבה מאוד משפיעני רשת שמאמינים בזה שפלסטין קיימת כביכול ונגנבה על ידי ישראל, ככה גם כל הקטע קיימת עם צ'ארלי, כשבפועל הם אפילו לא באמת מכירים אותו.
זה לא בהכרח בגלל זה היו לו הרבה דעות שלא הסכימו איתם
הוא נרצח בגלל הדעות השמרניות קיצוניות שלו לא בגלל התמיכה בישראל
הוא לא נרצח אבל בגלל ישראל למה לשקר?
היה לו הרבה דעות אחרות שהציגו אותו בתור בן אדם קיצוני,הוא מוגדר גם באמריקה פעיל ימין קיצוני
היה לו הרבה דעות אחרות שהציגו אותו בתור בן אדם קיצוני,הוא מוגדר גם באמריקה פעיל ימין קיצוני
אני חייבת להבין למה יש לבן אדם הזה פשוט כת של מעריצים שלא מפסיקים לדבר עליו,עבר הרבה זמן הוא היה בן אדם דוחה ועדיין הם מדברים עליו כל יום
אנונימית
העולם מצחיק אז צוחקים
הוא לא נרצח כי הוא הגן על ישראל מאיפה הבאת את זה
היו לו כל-כך הרבה דעות חשוכות שישראל אפילו לא הייתה חלק קטן מלמה רצחו אותו
היו לו כל-כך הרבה דעות חשוכות שישראל אפילו לא הייתה חלק קטן מלמה רצחו אותו
ציפית משמאלנים למשהו אחר?
העיקר בכל וויכוח הם משתמשים בטיעונים רגשיים וטוענים שצריך להתחשב ברגשות של אנשים
ואז הם לא מתחשבים
העיקר בכל וויכוח הם משתמשים בטיעונים רגשיים וטוענים שצריך להתחשב ברגשות של אנשים
ואז הם לא מתחשבים
אנונימי
לא והימנים מה זה צדיקים,שגורג פלויד נרצח כל הימין שם עשה צחוקים
אנונימית
^אין קשר בכלל לימין ולשמאל במקרה של ג'ורג'
כן.. זה מזעזע
כי אנשים חושבים שלהיות אדג'י ולעשות צחוק ממתים זה שיא ההומור, זה יחלוף להם אחרי גיל 15
מסכימה איתך זה לגבי לא בסדר..
זה בגלל שאנחנו צ'ארלי קירק ואנחנו סוחבים את הלהבה
או בגלל דעות שמרניות או וואטאבר ? הבנאדם נרצח!!!!! בעולם של היום
2025
בנאדם נרצח בגלל הדעות שלו
ולא תגידו זה דיקטטורה
ואנשים פשוט סבבה עם זה כי הוא היה שמרן שונא טרנסים או וואטאבר?
2025
בנאדם נרצח בגלל הדעות שלו
ולא תגידו זה דיקטטורה
ואנשים פשוט סבבה עם זה כי הוא היה שמרן שונא טרנסים או וואטאבר?
מי אמר שזה בסדר לרצוח על זה תנשמי
אנונימית
"הוא נרצח בגלל שהוא שנא טרנסים.
והבדיחות עליו מצחיקות"
אה איזה יופי בגלל שזה מצחיק את אנונימית לספר בדיחות על מישהו שנרצח אז זה לגיטימי! בואו כולנו נעשה זאת!!
והבדיחות עליו מצחיקות"
אה איזה יופי בגלל שזה מצחיק את אנונימית לספר בדיחות על מישהו שנרצח אז זה לגיטימי! בואו כולנו נעשה זאת!!
אפילו לאישתו אריקה לא אכפת ממנו כמו האנונימים כאן
מי זה אנחנו
זה ילדים בני 10 שלא מבינים כלום מהחיים שלהם
זה ילדים בני 10 שלא מבינים כלום מהחיים שלהם
צ'רלי קירק נרצח מיותר סיבות מזה
אבל אני ממש נגד הבדיחה שהוא הפך אליה, לא משנה אם הסכמתי איתו על דברים או לא
אבל אני ממש נגד הבדיחה שהוא הפך אליה, לא משנה אם הסכמתי איתו על דברים או לא
היו לו דעות מזעזעות על הקהילה הלהטבית ועל הפלות והוא לא נרצח רק על הדעות שלו בעד ישראל
זה באמת עצוב ולא מצחיק...
ואנשים מסוימים פה בתגובות גם מנסים להצדיק את הרצח שלו וזה עוד יותר מזעזע. לא משנה מה הוא אמר, לא מגיע לו להירצח. אם אתן לא מסכימות עם הדעות שלו זה לא אומר שאתן יכולות להצדיק את הרצח שלו.
ואנשים מסוימים פה בתגובות גם מנסים להצדיק את הרצח שלו וזה עוד יותר מזעזע. לא משנה מה הוא אמר, לא מגיע לו להירצח. אם אתן לא מסכימות עם הדעות שלו זה לא אומר שאתן יכולות להצדיק את הרצח שלו.
כי אנחנו צארלי קירק
אנונימי
^"מאוד מצחיק"
אנונימי
אנחנו כאלה רעים זה אמירה מאוד ביקורתית, אבל כן יש אנשים שעושים הומור שחור מכל דבר אפילו מהשביעי לעשירי
אני מצטער אבל אין לי שום סיבה לכבד אדם שאני לא אוהב מלחתחילה.
עצם העובדה שהוא מת הופכת אותו לטוב יותר? בחייכם, תפסיקו להיות כאלה "צדיקים".
עצם העובדה שהוא מת הופכת אותו לטוב יותר? בחייכם, תפסיקו להיות כאלה "צדיקים".
תכבד גם אם אתה לא אוהב אותו^
כמו שאתה רוצה שיכבדו אותך
כמו שאתה רוצה שיכבדו אותך
^
לא תודה
אני לא חייב לכבד אף אחד. לא אמרתי שאתם חייבים גם לכבד אותי, אבל כדי לכבד מישהו אני צריך אשכרה להעריך אותו. לצערי אין לי שום הערכה לקירק.
לא תודה
אני לא חייב לכבד אף אחד. לא אמרתי שאתם חייבים גם לכבד אותי, אבל כדי לכבד מישהו אני צריך אשכרה להעריך אותו. לצערי אין לי שום הערכה לקירק.
בואנה נדפק לאנשים השכל
לא צריך להיות לך הערכה לנרצח בשביל לא לזלזל בו
אנשים פשוט מסתכלים על דעה אחת שהם לא הסכימו איתה (למרות שהיא ליטרלי מוכחת מדעית)
ואז הם מוצאים תירוץ ללמה לשנוא אותו
ואז הם מוצאים תירוץ ללמה לשנוא אותו
לא נראה לי שזאת הסיבה היחידה שהוא נרצח..
^
זה שאתה שמעת בטיקטוק 2 משפטים חמודים שהוא אמר על ישראל, לא אומר שזה מציל אותו מלהיות אדם שאני פשוט לא סובל. תקרא לזה כפוי טובה, תקרא לזה מפיץ רעל, אני פשוט לא מסוגל לאהוב אדם כזה.
זה שאתה שמעת בטיקטוק 2 משפטים חמודים שהוא אמר על ישראל, לא אומר שזה מציל אותו מלהיות אדם שאני פשוט לא סובל. תקרא לזה כפוי טובה, תקרא לזה מפיץ רעל, אני פשוט לא מסוגל לאהוב אדם כזה.
^איזה 2 משפטים? אתה יודע כמה הוא דיבר למען ישראל? לא מפתיע שאתה מתרכז רק בשליליות.
ולא אמרתי שאתה חייב לאהוב אותו, אבל לפחות תכבד. אם אתה לא מצליח הבעיה היא אצלך
ולא אמרתי שאתה חייב לאהוב אותו, אבל לפחות תכבד. אם אתה לא מצליח הבעיה היא אצלך
^
לא אמרתי שהוא אמר 2 משפטים, אלא ששמעת 2 משפטים למען ישראל שהוא אמר ואז מסיק שהוא אדם דגול.
ושוב, אני לא יכול לכבד בן אדם שאני פשוט לא אוהב. ככה זה עובד.
לא אמרתי שהוא אמר 2 משפטים, אלא ששמעת 2 משפטים למען ישראל שהוא אמר ואז מסיק שהוא אדם דגול.
ושוב, אני לא יכול לכבד בן אדם שאני פשוט לא אוהב. ככה זה עובד.
^לא אמרתי שהוא אדם דגול אבל אתם הופכים אותו לבן אדם הנוראי בהיסטוריה.. גם אני לא אוהב את הדעות שלו על נשים ולהטב אבל קצת פרופורציות.
^
לעע
היטלר עדיין גרוע יותר
אבל ברצינות, הוא באמת אדם רע. אדם שהיה כופה על הבת 10 שלו להישאר עם תינוק בבטן הוא אדם שהוא פשוט רע. אדם שמשווה את השואה להפלות הוא אדם רע.
לעע
היטלר עדיין גרוע יותר
אבל ברצינות, הוא באמת אדם רע. אדם שהיה כופה על הבת 10 שלו להישאר עם תינוק בבטן הוא אדם שהוא פשוט רע. אדם שמשווה את השואה להפלות הוא אדם רע.
ושוב, זה שהוא מת לא נותן שום לגיטימציה פתאום לכבד אותו. למען הסר ספק, כל בני האדם מתים. זה לא הופך אותם למכובדים יותר.
זה שלדעתך הוא היה בן אדם רע, אז יש לך את הזכות לצחוק עליו? לא הבנתי
כע
למעשה גם על בני אדם רגילים אני צוחק לפעמים
לצחוק זה בריא
למעשה גם על בני אדם רגילים אני צוחק לפעמים
לצחוק זה בריא
אתה תומך בבריונות , אז אתה בן אדם רע לא פחות ממנו^
^
בריונות? מה פתאום
לצחוק על אנשים זאת לא בריונות, אני גם צוחק על עצמי, אז אני בריון לעצמי?
סאחי.
בריונות? מה פתאום
לצחוק על אנשים זאת לא בריונות, אני גם צוחק על עצמי, אז אני בריון לעצמי?
סאחי.
^מה יעזור לך לצחוק על בן אדם שלא בחיים? ככה אתה מרגיש טוב עם עצמך?
רגע אז עכשיו זה סבבה לרצוח מישהו רק כי הוא שונא טרנסים?
^
כן צריך להיות הערכה לנרצח בשביל לכבד אותו, זה כל מה שאמרתי.
כן צריך להיות הערכה לנרצח בשביל לכבד אותו, זה כל מה שאמרתי.
^^^^אז אתה כפוי טובה. הוא עשה המון למען ישראל. אתה יכול לאהוב את התכונה הזאת ולשנוא תכונות אחרות שלו. זה לא סותר. אבל אתם מפזרים רעל
^^"אני מצטער אבל אין לי שום סיבה לכבד אדם שאני לא אוהב מלחתחילה."
יש לך סיבה לכבד בן אדם גם אם אתה לא אוהב אותו, אבל נזרום שנייה, נניח מההשקפה שלך לא - הבן אדם נרצח. נרצח לעיני רבים. זה מקרה טרגי ולא פשוט וזה דורש ממך עוד יותר לכבד, ובטח שלא לזרום עם בדיחות מטומטמות ולחשוב שהן לגיטימיות.
יש לך סיבה לכבד בן אדם גם אם אתה לא אוהב אותו, אבל נזרום שנייה, נניח מההשקפה שלך לא - הבן אדם נרצח. נרצח לעיני רבים. זה מקרה טרגי ולא פשוט וזה דורש ממך עוד יותר לכבד, ובטח שלא לזרום עם בדיחות מטומטמות ולחשוב שהן לגיטימיות.
צדיק עם הצ',
אתה אדם אנוכי ובלי טיפת חינוך. הזוי שאתה מנסה להצדיק למה כדאי לצחוק על צ'ארלי ומשווה אותו להיטלר. זה גם לא משנה בכלל כמה זמן עבר. זה לא מתאים נקודה. ושום טיעון מטופש שתגיד לא ישנה את דעתי.
אתה אדם אנוכי ובלי טיפת חינוך. הזוי שאתה מנסה להצדיק למה כדאי לצחוק על צ'ארלי ומשווה אותו להיטלר. זה גם לא משנה בכלל כמה זמן עבר. זה לא מתאים נקודה. ושום טיעון מטופש שתגיד לא ישנה את דעתי.
חביבי לא באתי לשנות את דעתך
ולא השוויתי אותו להיטלר, פשוט אמרתי שעצם העובדה שאדם מת לא אומר שראוי יותר לכבד אותו.
ושוב, לא הסברתי למה צריך לצחוק, אלא למה זה לא בעיה לצחוק על זה כמו על שאר הבריינרוט.
ולא השוויתי אותו להיטלר, פשוט אמרתי שעצם העובדה שאדם מת לא אומר שראוי יותר לכבד אותו.
ושוב, לא הסברתי למה צריך לצחוק, אלא למה זה לא בעיה לצחוק על זה כמו על שאר הבריינרוט.
צדיק עם הצ'
מה הקשר לוגי, אתה רציני? למה צריך שזה יהיה לוגי? מדברים כאן על מוסר. זה לא מוסרי לזלזל במקרה טרגי שכזה, בטח לא שזה הפך לנושא ציבורי וקרה לעיני אחרים. לצחוק על רצח? לא לגיטימי.
מה הקשר לוגי, אתה רציני? למה צריך שזה יהיה לוגי? מדברים כאן על מוסר. זה לא מוסרי לזלזל במקרה טרגי שכזה, בטח לא שזה הפך לנושא ציבורי וקרה לעיני אחרים. לצחוק על רצח? לא לגיטימי.
מי צחק על רצח
יואו אתם מצחיקים אתם
צוחקים על הבנאדם עצמו, לא על הרצח שלו, חתיכת דמגוגית
ותעשו לי טובה, אם אדם שמאלני ימות באותה הדרך לא היית מגיבה בצורה כזאת
יואו אתם מצחיקים אתם
צוחקים על הבנאדם עצמו, לא על הרצח שלו, חתיכת דמגוגית
ותעשו לי טובה, אם אדם שמאלני ימות באותה הדרך לא היית מגיבה בצורה כזאת
^^
אה לי פשוט זה סתם בריינרוט לא כזה אכפת לי. התחושה שלי לגבי עצמי נשארה אותה התחושה. ותפסיקו להתייחס לעובדה שהוא מת כredeeming factor, גם היטלר מת, זה אומר שאסור לזלזל בו? תפסיקו עם הגישה המעפנה הזאת.
^
אני לא תומך במקרה הרצח, אבל בחייאת, זה קרה כבר לפני 3 חודשים. ומי ישמע עד כמה היה לי אכפת מזה מלחתחילה.
ושוב, זה שהוא "נרצח בעיני רבים" לא אומר שצריך לכבד אותו, אין שום קשר לוגי בין השניים.
אה לי פשוט זה סתם בריינרוט לא כזה אכפת לי. התחושה שלי לגבי עצמי נשארה אותה התחושה. ותפסיקו להתייחס לעובדה שהוא מת כredeeming factor, גם היטלר מת, זה אומר שאסור לזלזל בו? תפסיקו עם הגישה המעפנה הזאת.
^
אני לא תומך במקרה הרצח, אבל בחייאת, זה קרה כבר לפני 3 חודשים. ומי ישמע עד כמה היה לי אכפת מזה מלחתחילה.
ושוב, זה שהוא "נרצח בעיני רבים" לא אומר שצריך לכבד אותו, אין שום קשר לוגי בין השניים.
אין בעיה אל תכבד אותו אבל אל תזלזל בו
תגדירי לזלזל
אתה ליטרלי צוחק על זה!!! ואין לך שום זכות לצחוק עליו כי אתה לא עשית שום דבר יותר טוב ממנו
על הרצח
לא על האדם
לא על האדם
^^
כן. בדיוק. את דמגוגית. כי הצחוק אינו על הרצח, אלא על האדם. את משתמשת בסיסמאות פרובוקטיביות כמו "אתה צוחק על הרצח" שאף פעם לא בכלל הזכרתי אותו.
כן. בדיוק. את דמגוגית. כי הצחוק אינו על הרצח, אלא על האדם. את משתמשת בסיסמאות פרובוקטיביות כמו "אתה צוחק על הרצח" שאף פעם לא בכלל הזכרתי אותו.
ואגב
למה שאת קוראת "מוסר בסיסי" אני קורא "השפעה תרבותית", אין לך שום בסיס להתנהגות כזאת.
זה סתם "מרגיש לך" לא נכון, אין לך שום הסבר למה הקשר בין עצם העובדה שרצחו אדם לעלייה ברמת הכבוד שהוא מקבל.
למה שאת קוראת "מוסר בסיסי" אני קורא "השפעה תרבותית", אין לך שום בסיס להתנהגות כזאת.
זה סתם "מרגיש לך" לא נכון, אין לך שום הסבר למה הקשר בין עצם העובדה שרצחו אדם לעלייה ברמת הכבוד שהוא מקבל.
^^^אוקיי תודה.
אני רק אענה ואומר שאני פשוט אומרת דברים בסיסיים. לא אכפת לי מה, לא אכפת לי איך ולמה. אתה צוחק כאן על מקרה טרגי, וזה פשוט לא לעניין. אתה צוחק על בן אדם שכבר נרצח. נקודה.
אני רק אענה ואומר שאני פשוט אומרת דברים בסיסיים. לא אכפת לי מה, לא אכפת לי איך ולמה. אתה צוחק כאן על מקרה טרגי, וזה פשוט לא לעניין. אתה צוחק על בן אדם שכבר נרצח. נקודה.
^
לא... שוב פעם את עושה את אותה הטעות.
אני לא צוחק על "המקרה", אני צוחק על האדם, יש פה הבדל אקוטי.
לא... שוב פעם את עושה את אותה הטעות.
אני לא צוחק על "המקרה", אני צוחק על האדם, יש פה הבדל אקוטי.
צדיק עם הצ'
לא אכפת לי מזה גם. אתה חושב שאכפת לי?
אכפת לי נטו מהעובדה שזה לא לגיטימי. זה הכל, לא הבנתי מה כל כך קשה להבנה פה. זה כל כך פשוט.
לא אכפת לי מזה גם. אתה חושב שאכפת לי?
אכפת לי נטו מהעובדה שזה לא לגיטימי. זה הכל, לא הבנתי מה כל כך קשה להבנה פה. זה כל כך פשוט.
וכן אני צוחק על אדם שמת, לא רואה פה בעיה.
^^
אבל את בכלל לא מסבירה..
אבל את בכלל לא מסבירה..
מבחינתי לצחוק על האדם זה אותו הדבר. הבן אדם נרצח. ויודע מה נראה לי שכן יש לי תשובה למה שאמרת - למה אתה צריך לכבד אותו דווקא יותר כשהוא נרצח? כי הבן אדם נרצח ואין לו יכולת להגיב לך או לעשות כלום בקשר למה שקורה בעולם הזה יותר. אין לו שום יכולת לפעול. הדבר היחיד שחשוב כאן הוא לכבד את זה ובמיוחד את הדרך שבא הוא הלך מהעולם, ופשוט לעזוב את זה.
אם בא לך לדבר עליו תדבר, אבל לצחוק עליו, או על הרצח שלו - בעיניי לא לגיטימי. זה בכל מקרה בחירה שלך, אבל אני סיימתי את הדיון. לילה טוב (:
אם בא לך לדבר עליו תדבר, אבל לצחוק עליו, או על הרצח שלו - בעיניי לא לגיטימי. זה בכל מקרה בחירה שלך, אבל אני סיימתי את הדיון. לילה טוב (:
למה זה משנה אם אין לו יכולת להגיב? הרי זה לא שהתגובה שלו תשנה משהו, מדובר על פאקינג בריינרוט בטיקטוק, התגובה שלו בתכלס רק תגביר את המימים עליו, אז כאילו... לא מובן.
בכל מקרה לילה טוב
בכל מקרה לילה טוב
^^
התכוונתי הפוך לול
על האדם
לא על הרצח
התכוונתי הפוך לול
על האדם
לא על הרצח
מתי צחקתי על הרצח יאח
צדיק עם הצ'
אתה רציני שאתה אומר שאם אדם שמאלני ימות באותה הדרך לא הייתי מגיבה ככה?
נתחיל מזה - לא הייתי מגיבה ככה על מוות של בן אדם, גם אם הוא שמאלני, לא הבנתי מה הקשר. ובטח ובטח שעוד יותר הייתי מכבדת ולא מגיבה ככה אם הוא היה נרצח בצורה כזאת.
קראת לי דמגוגית הרגע?
וואי זה מצחיק ברמות
סתם שתדע שאני לא מכירה אותו ולא "תומכת" בו או להפך כי אין לי על מה.. אני נטו מדברת כאן על מוסר ועל דבר כל כך בסיסי.
אתה רציני שאתה אומר שאם אדם שמאלני ימות באותה הדרך לא הייתי מגיבה ככה?
נתחיל מזה - לא הייתי מגיבה ככה על מוות של בן אדם, גם אם הוא שמאלני, לא הבנתי מה הקשר. ובטח ובטח שעוד יותר הייתי מכבדת ולא מגיבה ככה אם הוא היה נרצח בצורה כזאת.
קראת לי דמגוגית הרגע?
וואי זה מצחיק ברמות
סתם שתדע שאני לא מכירה אותו ולא "תומכת" בו או להפך כי אין לי על מה.. אני נטו מדברת כאן על מוסר ועל דבר כל כך בסיסי.
קדימה צטט אותי
"צחקתי על הרצח
לא על האדם"
שנייה אחרי זה: אני לא צוחק על "המקרה", אני צוחק על האדם.
ואגב, זה שתשתמש בשפה גבוהה שהעתקת מהצ'אט לא אומר שנתפוס את הדעה שלך כיותר טובה כי היא ממש לא
לא על האדם"
שנייה אחרי זה: אני לא צוחק על "המקרה", אני צוחק על האדם.
ואגב, זה שתשתמש בשפה גבוהה שהעתקת מהצ'אט לא אומר שנתפוס את הדעה שלך כיותר טובה כי היא ממש לא
^
ראית מה רשמתי על זה כמה הודעות אחר כך?
התבלבלתי בניסוח.
ראית מה רשמתי על זה כמה הודעות אחר כך?
התבלבלתי בניסוח.
^^על הרצח? רצח מצחיק אותך? וואו
^חחח מביך שלך. פיצול אישיות קשה, תמחק.
צדיק עם הצ' אין לך מושג על מה אתה מדבר, פעם אתה צוחק על הרצח ופעם על הבן אדם. תפסיק להתנהג כמו ילד קטן ולשמוח מסיטואציות כאלה
באותו הנושא: