3 תשובות
לאף אחד אין זכות לשפוט אותנו אחרי מה שארהב עשתה
גם לאירופה אין זכות לשפוט אותנו אחרי כל השיט שהיא עשתה
כן מה שהוא עשה זה כלום לעומת מה שישראל עושה בעזה ובעוד מקומות
אנונימי
באותו הנושא: