5 תשובות
נגיד מישהו גנב
אפשר לשפוט לרעה ולומר שהוא בן אדם חרא
אבל אפשר להגדיל ראש ולדון לכף זכות ולחשוב אם אוליי יש סיבה שהוא עושה את זה,
זה תכונה קשה להשגה
שואל השאלה:
תודה לעונים
למצוא את הצד שאולי המעשה היה טוב ולא רע
זה כאילו נגיד מישהו עשה משהו לא בסדר אז זה לחשוב שאולי הייתה סיבה טובה שהוא עשה את זה או שאולי זה לא בכוונה זה לא להאשים וישר לקחת את זה ברע
לשפוט את המעשים של הבן אדם לטובה.