5 תשובות
עשיתי בכיתה ח
יש לי מגיל 15
אני עשיתי
אז כן
כן למה לא כואב אבל שווה את זה
לא הייתי עושה בכלל זה מכוער לרוב הבנות ובהריון עוד יותר