14 תשובות
כן למה לא
לדעתי מוגזם בגיל הזה
גבולי
לא, גם זה שבנות בגיל כזה לובשות ביקיני לים ועושות פירסינגים ומתלבשות בבגדים קצרים הזוי בעיניי
שואל השאלה:
מה הבעיה בבגדים קצרים? מה כל הזמן גם בקיץ מכנסיים ארוכים חולצה ארוכה?
אנונימי
לא, פירסר מקצועי לא יעשה מתחת לגיל 16, וזה יהיה מעוות לגמרי אחרי כמה שנים כי הן עוד גודלות וזה משנה הכל
לדעתי סבבה
כל עוד הם לא לובשות חזיות וטופים וכל החרא הזה
אנונימית
כן לדעתי זה בסדר אבל עדיף לחכות ל15- 16 כזה
בגדים קצרים זה לא חולצה עם שרוול קצר ומכנס קצר, זה שורט על גבול התחתון וטופים קצרים ומינימאליים שלפני כמה שנים היו נחשבים גוזיה
בדור הזה לגיטימי. הרבה בנות מקבלות "מודעות" בגיל צעיר מה שמשפיע על הסתכלות המראה של עצמן והן מתחילות לטפח את עצמן כגון סקין קר,איפור,לבוש,פירסנגים וכו מגיל צעיר
אנונימית
בגיל הזה לא
לכל מי שאומר לא אני באמת מבינה למה אתם אומרים את זה (גם כי זה כזה נחשב ליותר גדולות) אבל לדעתי זה כמו כל עגיל אחר רק שבבטן ואם הן חושבות שזה יפה יופי להן, אני במקומן הייתי מחכה לגיל גדול יותר אבל נראלי לגיטימי

בקיצור זה לגיטימי בעיניי אבל פחות מתאים לגיל הזה