27 תשובות
כי מבחינתם התמיכה שלו בישראל יותר חשובה אם הוא לא בן אדם טוב
לא יודעת מה הוא אמר על הבת שלו . לגבי הומופובי ושוביניסט לא אכפת לי דעתו, לא משפיע עליי איכשהו. אבל אני אוהבת אותו רק בגלל התמיכה שלו
אנונימית
כי הוא ממש הציל את החיים של החטופים שלנו?
אנחנו אוהבים את הצד הזה בו, הצד שנותן לנו תקווה בזמן שכולם שונאים אותנו
ברור שאם הייתי אזרחית באמריקה לא הייתי אוהבת אותו אבל כאזרחית בישראל הוא מועיל מאוד
לא אומרת שהוא אדם טוב אבל לפעמים צריך ללקק כדי לשרוד
אנחנו אוהבים את הצד הזה בו, הצד שנותן לנו תקווה בזמן שכולם שונאים אותנו
ברור שאם הייתי אזרחית באמריקה לא הייתי אוהבת אותו אבל כאזרחית בישראל הוא מועיל מאוד
לא אומרת שהוא אדם טוב אבל לפעמים צריך ללקק כדי לשרוד
אנונימית
אותה סיבה עם צ'ארלי קירק
אוהב ישראל = אדם טוב
אוהב ישראל = אדם טוב
אנונימי
אבל במקרה פה הוא יצא גבר כי הוא הציל חטופים שלנו*
אנונימי
כי לא אכפת לנו כלכך מה הוא העיקר שיתמוך בנו
יש לנו מספיק צרות משל עצמנו ככה שמה שהולך בעולם לא ממש מעניין אותי
יש לנו מספיק צרות משל עצמנו ככה שמה שהולך בעולם לא ממש מעניין אותי
שואל השאלה:
^^^^^
אז אכפת לך כשאנשים רק אנטישמים וזה משפיע עליך? אם הוא לא היה תומך בנו פתאום היית עושה שינוי ב180 מעלות ושונאת אותו? לשנוא נשים (שזה כולל אותך) והומואים מבחינתך זה בסדר אבל אנטישמיות לא? אני מריחה צביעות..
ואגב תחפשי בגוגל/טיקטוק מה הוא אמר עליה זה לא כזה קשה
^^^^^
אז אכפת לך כשאנשים רק אנטישמים וזה משפיע עליך? אם הוא לא היה תומך בנו פתאום היית עושה שינוי ב180 מעלות ושונאת אותו? לשנוא נשים (שזה כולל אותך) והומואים מבחינתך זה בסדר אבל אנטישמיות לא? אני מריחה צביעות..
ואגב תחפשי בגוגל/טיקטוק מה הוא אמר עליה זה לא כזה קשה
אנונימית
לא הייתי שונאת אותו גם אם ככה כי הוא לא מעניין אותי . ומה אכפת לך? שאלת עניתי תפסיקי לקחת ללב
אנונימית
מה הבעיה עם צ'ארלי אני חושב שהרבה מהדעות שלו טובות והוא תמיד כיבד את האנשים שבאו לדבר איתו בין אם הם היו בעדו או נגדו חלקם אפילו קיללו אותו והוא עדיין כיבד אותם הוא השתיק את הקהל שאמרו להם בוז והיה בן אדם בוגר הוא תמיד נתן מקום לאנשים להביע את הדעות שלהם ובחיים לא התפרץ
שואל השאלה:
אנונימי תהיה בטוח שהוא לא ככ הציל אותם
כן, הוא החזיר אותם, אבל תסתכל על העסקה שוב פעם ותגיד לו שהוא מלך, העסקה לא הועילה לנו בכלום ועם כל הפרוטקציות שיש לו הייתי מצפה שהוא יגיע לעסקה יותר טובה, הוא לא זה שאמר שצריך להקים מדינה פלסטינית לפני איזה חודש?
אנונימי תהיה בטוח שהוא לא ככ הציל אותם
כן, הוא החזיר אותם, אבל תסתכל על העסקה שוב פעם ותגיד לו שהוא מלך, העסקה לא הועילה לנו בכלום ועם כל הפרוטקציות שיש לו הייתי מצפה שהוא יגיע לעסקה יותר טובה, הוא לא זה שאמר שצריך להקים מדינה פלסטינית לפני איזה חודש?
אנונימית
מהסיבה הפשוטה שאני ישראלי קטן, ומה שחשוב לי זה שאני אוכל להיות בישראל הקטנה שלי בביטחה, ואם יש בחור שוביניסט מיזוגן וגזען בבית הלבן אבל מוכן לזרוק עלינו מיליארדים לתקציב הביטחון, אני אדע להתמודד עם זה מאשר בן אדם טהור שלא הכי יחבב אותנו.
שואל השאלה:
^^ אז.. לומר שאם הבת שלו הייתה רוצה הפלה כי היא נאנסה (לא בטוחה לגבי החלק של האונס אל תתפוס אותי במילה) והוא לא היה נותן לה לא משנה מה זה לכבד...?
^^ אז.. לומר שאם הבת שלו הייתה רוצה הפלה כי היא נאנסה (לא בטוחה לגבי החלק של האונס אל תתפוס אותי במילה) והוא לא היה נותן לה לא משנה מה זה לכבד...?
אנונימית
כי אני מסכים עם הדעות שלו וחושב שהוא אוהב שלום ושונא מלחמות אבל אני מאוכזב ממנו לאחרונה כי הוא אמר שהוא יתמוך בביבי אם ישראל תתקוף באיראן ולא ציפיתי ממנו אחרי שהוא זה שעשה שקט ועצר מלחמות שישראל איבדה שליטה והפציצה בכל המזרח התיכון
אנונימי
א הוא הביע את הדעה שלו וב הוא אמר את זה בגלל שהוא חושב שלתינוק לא מגיע למות כי התינוק לא בחר להיות תינוק שנוצר כתוצאה מזה בדיוק כמו שאת לא בחרת להיוולד להורים שלך
וגם אם את לא מסכימה עם אף אחת מהדעות שלו את לא יכולה לאמר שהבחור הזה לא היה בן אדם טוב זה שמישהו לא מסכים עם הדעות שלך לא הופך אותו לנבל מחסור בתקשורת עם הצד השני גורם לך לחשוב ככה וכשאין תקשורת יש אלימות (עוד משהו שצ'ארלי דיבר עליו בשכיחות)
שואל השאלה:
^^ אני בוכה להשוות את זה ואת זה פשוט מראה על חוסר אינטלגנציה
מדובר כאן על ילדה שמתחת לגיל 18 מן הסתם, וכן, זה הבעת דעה, אבל בוא תהיה במצב שזה אשכרה קורה חס וחלילה והיא לא הייתה יכןלה להפיל רק בגלל אבא שלה היקר?
מחילה אבל זה לא מוות מבחינה ביולוגית אם התינוק בחיים לא היה קיים מלכתחילה
^ והאמת שאני לגמרי כן, מבחינתי זה שמישהו לא אנטישמי זה המינימום, אם מישהו הומופוב ושוביניסט הוא לגמרי בן אדם רע, שיתנגד להומואים כמה שבא לו, אבל התנגדות זה שונה מהומופוביה
^^ אני בוכה להשוות את זה ואת זה פשוט מראה על חוסר אינטלגנציה
מדובר כאן על ילדה שמתחת לגיל 18 מן הסתם, וכן, זה הבעת דעה, אבל בוא תהיה במצב שזה אשכרה קורה חס וחלילה והיא לא הייתה יכןלה להפיל רק בגלל אבא שלה היקר?
מחילה אבל זה לא מוות מבחינה ביולוגית אם התינוק בחיים לא היה קיים מלכתחילה
^ והאמת שאני לגמרי כן, מבחינתי זה שמישהו לא אנטישמי זה המינימום, אם מישהו הומופוב ושוביניסט הוא לגמרי בן אדם רע, שיתנגד להומואים כמה שבא לו, אבל התנגדות זה שונה מהומופוביה
אנונימית
כי מה אכפת לי מה הוא הוא טוב לנו נקודה
לא שיש פוליטיקאים טובים בעולם
לא שיש פוליטיקאים טובים בעולם
אנונימי
אוקיי תחכי שנייה אני יגיד לו להפסיק להגן עלינו ונגיד לו שאנחנו שונאים אותו. מה את רוצה
אנונימית
עכשיו אנחנו נכנסים לנושאים עמוקים מאוד כמו מתי בן אדם מתחיל להיות בן אדם וכאן יש את המחלוקת שזה סבבה לגמרי מבחינתי אני חושב שכל עוד לתינוק יש פוטנציאל להיות אדם הוא צריך להיוולד ולא להיות מופל בשום שלב לא אמרתי שמה שרשמת למעלה לא מחריד מגעיל וגורם לי לרצות להקיא אבל אני רק אומר שזאת לא אשמתו של התינוק
את יכולה לקרוא לזה צביעות אני קוראת לזה הישרדות, במציאות שאנחנו נמצאים בה כרגע להיות אנטישמי זו לא מילה גסה ולהיות אנטי ישראלי זו ברכה. אז ברור שיהיה לנו כבוד כלפי אדם חשוב עם כוח בידיים שבמקרה גם לטובתנו, האם הוא אדם טוב? ממש לא, האם אני מסכימה עם מרבית מדעותיו? גם לא, אבל יש לו כוח שמשפיע ישירות עלינו ובלי ההכרה שלו במדינה שלנו כנראה שהיינו במצב יותר גרוע הן כלכלית והן ביטחונית.
חד משמעית צודקת
הוא ליטרלי אמר שהוא היה יוצא עם הבת שלו או משהו כזה לא?
גם צארלי קירק זוועה הוא אמר שאם הבת שלו הייתה בת 10 והייתה נאנסת והייתה רוצה הפלה הוא לא היה מאפשר לה מה לעזאזל?
הוא ליטרלי אמר שהוא היה יוצא עם הבת שלו או משהו כזה לא?
גם צארלי קירק זוועה הוא אמר שאם הבת שלו הייתה בת 10 והייתה נאנסת והייתה רוצה הפלה הוא לא היה מאפשר לה מה לעזאזל?
אנונימית
טראמפ אדם רע מאוד כשלעצמו
אבל יצא שהוא טוב לישראל
העולם לא שחור או לבן
אבל יצא שהוא טוב לישראל
העולם לא שחור או לבן
יש הרבה ישראלים שמסכימים עם הדעות שלו או חושבים רק על עצמם בנושא
אני אישית לא תומך בו וחושב שהוא אדם מזעזע ובגללו רק בקדנציה הזאת יצאו יותר מאלף הצעות חוק נגד הקהילה הטרנסית שהובילו ליותר שנאה, יותר אפליה, יותר תקיפות מיניות כלפי אנשים טרנסים ואנשים שאנשים חושבים שהם טרנסים למרות שהם לא, וליותר רצח של אנשים טרנסים בארהב
אני אישית לא תומך בו וחושב שהוא אדם מזעזע ובגללו רק בקדנציה הזאת יצאו יותר מאלף הצעות חוק נגד הקהילה הטרנסית שהובילו ליותר שנאה, יותר אפליה, יותר תקיפות מיניות כלפי אנשים טרנסים ואנשים שאנשים חושבים שהם טרנסים למרות שהם לא, וליותר רצח של אנשים טרנסים בארהב
חיים שלי, אם טראמפ היה שוביניסט כפי שאת טוענת, נשים לא היו נמצאות כחלק מהמפלגה שלו ורובן לא היו נמצאות במסגרות פוליטיות, כולל גם נשים בכללי שנמצאות בהרבה מאוד מסגרות עבודה משמעותיות שתורמות הרבה לחברה, אז הטענה הלא מבוססת הזו נפסלת.
ואגב אם הוא היה הומופוב הרבה מאוד אנשים מקהילת להטב לא היו תומכים בו, יש הרבה מאוד להטבים שתומכים בו אז זה גם נפסל, וגם אם זה לא האורח החיים שלו זה לא אומר שהוא אוטומטית הומופוב אף אחד לא חייב להזדהות איתך רק כי את שונה, כל עוד את יכולה לעבוד ולהתקבל למקצוע על סמך היכולות שלך אין לך סיבה להתלונן. (ואני אומרת בתור להטבית)
ואין שום הוכחה ישרה שטראמפ באיזשהי דרך הטריד את הבת שלו אני חושבת שאני יודעת מי את כי אני זוכרת מישהי בת 15 שטענה בדיוק את מה שאת רשמת בתיאור, מי שמטריד קטינות ויש על זה ממש סרטונים זה ביידן, ואם את רוצה לראות עוד הוכחות לכל מה שכתבתי תראי סרטונים של אחד מהאנשי להטב ריגו איריזארי תחפשי אותו ברשתות החברתיות, את יכולה גם באינסטגרם, הוא יחשוף לך כל שקר על שוביניזם והומופוביה
ואגב אם הוא היה הומופוב הרבה מאוד אנשים מקהילת להטב לא היו תומכים בו, יש הרבה מאוד להטבים שתומכים בו אז זה גם נפסל, וגם אם זה לא האורח החיים שלו זה לא אומר שהוא אוטומטית הומופוב אף אחד לא חייב להזדהות איתך רק כי את שונה, כל עוד את יכולה לעבוד ולהתקבל למקצוע על סמך היכולות שלך אין לך סיבה להתלונן. (ואני אומרת בתור להטבית)
ואין שום הוכחה ישרה שטראמפ באיזשהי דרך הטריד את הבת שלו אני חושבת שאני יודעת מי את כי אני זוכרת מישהי בת 15 שטענה בדיוק את מה שאת רשמת בתיאור, מי שמטריד קטינות ויש על זה ממש סרטונים זה ביידן, ואם את רוצה לראות עוד הוכחות לכל מה שכתבתי תראי סרטונים של אחד מהאנשי להטב ריגו איריזארי תחפשי אותו ברשתות החברתיות, את יכולה גם באינסטגרם, הוא יחשוף לך כל שקר על שוביניזם והומופוביה
אנונימית
^זה שאנשים לא יודעים מה טוב להם לא אומר שהוא תומך בהם או לא נלחם נגד הזכויות שלהם
וזה שביידן הטריד לא אומר שטראמפ לא הטריד
וזה שביידן הטריד לא אומר שטראמפ לא הטריד
התפיסה שלי במציאות היא שאין דבר כזה טוב ורע, יש אינטרס ונרטיב.
כך שלא משנה מה הדעות שלו, או מה שהוא יעשה, אפילו אם הוא יבצע טבח עם בעם מסויים, אני לא רואה את זה כדבר רע, אני רואה את זה כדבר מאוד לא מקובל חברתית, כמו כל פושע, הפשע הוא לא רע, הוא פשוט משהו שאנחנו כחברה לא אוהבים (יש כאלו שינסחו את הפשע כ'דבר שלא נוח לחברה בעין' אם לא אתשמש במילים מכובסות).
(ולא אמרתי שהוא ביצע טבח עם, אלא להסביר שפשוט לא אכפת לי מה'רוע' המדומיין הזה אפילו אם הוא היה היטלר. כי גם אם היטלר היה קם לתחייה והיה מועיל לנו ותומך בנו, לא ממש אכפת לי מה הוא יעשה לכל שאר העולם, כל עוד יש לנו יטתר תועלת מחיסרון ממנו).
כך שלא משנה מה הדעות שלו, או מה שהוא יעשה, אפילו אם הוא יבצע טבח עם בעם מסויים, אני לא רואה את זה כדבר רע, אני רואה את זה כדבר מאוד לא מקובל חברתית, כמו כל פושע, הפשע הוא לא רע, הוא פשוט משהו שאנחנו כחברה לא אוהבים (יש כאלו שינסחו את הפשע כ'דבר שלא נוח לחברה בעין' אם לא אתשמש במילים מכובסות).
(ולא אמרתי שהוא ביצע טבח עם, אלא להסביר שפשוט לא אכפת לי מה'רוע' המדומיין הזה אפילו אם הוא היה היטלר. כי גם אם היטלר היה קם לתחייה והיה מועיל לנו ותומך בנו, לא ממש אכפת לי מה הוא יעשה לכל שאר העולם, כל עוד יש לנו יטתר תועלת מחיסרון ממנו).
כי ככה זה רוב הישראלים,אתה אומר מילה טובה על ישראל אתה מלאך
אגב לטראמפ היה אמירות שובניסטיות וגזעניות ומלאות שנאה אז לא יודע מה השטויות האלה שאנונימית מעליי כתבה כי 90 אחוז מהפסקה הזאת לא נכונה בשיט
אגב לטראמפ היה אמירות שובניסטיות וגזעניות ומלאות שנאה אז לא יודע מה השטויות האלה שאנונימית מעליי כתבה כי 90 אחוז מהפסקה הזאת לא נכונה בשיט
באותו הנושא: